  • 1. Data: 2009-04-06 12:52:11
    Temat: Zryczałtowany Roaming na obszarze Europy
    Od: emilton <w...@g...com>

    Witam,

    czy zna ktoś może firme z europy która dostarcza w miarę taniego
    internetu na terenie większości krajów europy? Wiem że istnieją takie
    oferty, ale jakoś nie udało mi się takiej znaleźć.

    Może ktoś pomoże?

    Pozdrawiam

    Wiesiek

  • 2. Data: 2009-04-06 23:52:06
    Temat: Re: Zryczałtowany Roaming na obszarze Europy
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 6 Apr 2009 05:52:11 -0700 (PDT), emilton napisał(a):

    > czy zna ktoś może firme z europy która dostarcza w miarę taniego
    > internetu na terenie większości krajów europy? Wiem że istnieją takie
    > oferty,

    Kto Ci tak nakłamał?

    > ale jakoś nie udało mi się takiej znaleźć.

    I wcale się nie dziwię.

    > Może ktoś pomoże?

    Chyba jedyna zbliżona oferta, to Vodafone Web Sessions:
    http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com
    /page/Germany+-+Vodafone+Web+Sessions
    Ale czy 15 EUR za dobę to jest tanio? Nie wiem.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-04-07 19:34:49
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Chris pisze:

    > Kto Ci tak nakłamał?

    Nie nakłamał, bo była na 100% taka oferta i jak znam życie dalej jest.
    Nie byłaby chyba strasznie opłacalna po obniżkach w Europie.

    Jakaś przedpłacona karta (GeoSIM?). Nie pamiętam. Reklamowano, że za
    każdym razem wykonujesz rozmowę z danej sieci (ich własna umowa z
    operatorami).
    Ale jest coś takiego, jak TracFone. Podobne.

    TG

  • 4. Data: 2009-04-07 21:23:05
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ale chodzi o rozmowy czy internet ??
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-04-10 19:37:22
    Od: "Slavekk" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "emilton" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > czy zna ktoś może firme z europy która dostarcza w miarę taniego
    > internetu na terenie większości krajów europy? Wiem że istnieją takie
    > oferty, ale jakoś nie udało mi się takiej znaleźć.

    Sprawdź na www.unitedmobile.com czy ich oferta DATA jest dla ciebie "w miarę
    tania" i wystarczającej "większości" krajów Europy

    Sławek

  • 6. Data: 2009-04-20 17:16:24
    Od: TGor <g...@w...peel>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale chodzi o rozmowy czy internet ??
    > JaC
    >

    > -----

    Aj, fakt, nie wiem, czy dotyczyło to (wtedy) GPRS.
    Ale czemu nie?

    TG