  • 1. Data: 2009-04-06 09:13:03
    Temat: [N82] Nie można usunąć aplikacji JAVA
    Od: MaRkeR <s...@j...be>

    Witam!

    Problemik następujący:
    ściągnąłem i zainstalowałem aplikację JAVA. Kiedy chciałem ją usunąć -
    nie da się. Telefon pokazuje w menu "Usuń", ale wybranie tego nie
    skutkuje żadną reakcją i aplikacja nadal jest na telefonie.

    --
    Kot składa się z futra, kota właściwego i podzespołu mruczącego.

    Pozdrawiam
    MaRkeR

  • 2. Data: 2009-04-06 12:52:18
    Temat: Re: [N82] Nie można usunąć aplikacji JAVA
    Od: re_mo <r...@p...onet.pl>

    MaRkeR wrote:
> [...]
    > nie da się. Telefon pokazuje w menu "Usuń", ale wybranie tego nie
    > skutkuje żadną reakcją i aplikacja nadal jest na telefonie.

    Czesc,

    Przerobilem to na mojej N95 8GB. Wszyscy doradzali hard reset.
    Jednak ja wolalem sie pobawic;) Przeszukalem wszystko (foldery
    systemowe) w pamieci zewnetrznej (tam byla zainstalowana app) pod katem
    nazwy tej aplikacji. Usuwalem cale foldery w ktorych byly pliki z ta
    aplikacja oczywiscie najpierw robiac kopie zapasowa. Po wywaleniu kilku
    odnosnikow aplikacja na stale zniknela ale nie dala sie ponownie
    zainstalowac - tel krzyczal ze app jest juz zainstalowana. Po wywaleniu
    wszystkiego co tylko znalazlem dot tej app problem zniknal - aplikacji
    nie ma i bez problemu mozna ja instalowac/odinstalowywac.

    Nie podam ci dokladnych nazw katalogow bo po 1 nie pamietam a po 2 u
    Ciebie pewnie beda inne nazwy.

    Pzdr
    Remo

  • 3. Data: 2009-04-06 13:11:30
    Od: MaRkeR <s...@j...be>

    re_mo pisze:

    >[ciach]

    Też w to się bawiłem, ale nie dało to skutku. Po przeszukaniu całego
    telefonu i pousuwaniu wszystkich odnośników i plików dotyczących tej
    aplikacji, nadal ona sobie wisiała w telefonie.
    Pousuwałem wszystko, co było związane z JAVĄ z całego telefonu, i dalej
    tam była.

    Niestety skończyło się na twardym resecie.

    --

    pzdr
    MaRkeR

    "Jedyny sposób, jaki odkryłem, aby zdążyć na pociąg, to spóźnić się na
    poprzedni." - G.K. Chesterton