  • 1. Data: 2009-04-06 10:49:22
    Temat: czy wiadomo już o pakietach w Play
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Czy ktoś już rozpracował na jakiej zasadzie są przyznawane i użytkowane
    pakiety 100 minut w Fresh Play?
    Ciekawe jaką premie dostał ten ktoś za opracowanie regulaminu :)
    az

  • 2. Data: 2009-04-06 12:29:28
    Temat: Re: czy wiadomo już o pakietach w Play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:
    > Czy ktoś już rozpracował na jakiej zasadzie są przyznawane i użytkowane
    > pakiety 100 minut w Fresh Play?
    > Ciekawe jaką premie dostał ten ktoś za opracowanie regulaminu :)

    A czego nie rozumiesz?

    Jak na razie jest tak:

    zamawiasz pakiet 1 kwietnia, masz go przez 30 dni. Jeśli 10 kwietnia
    zamówisz drugi, minuty się zsumują, a termin do wykorzystania będzie do
    około 10 maja. Prawdopodobnie zamówisz tylko 3 pakiety, począwszy od 1
    kwietnia do 30 kwietnia.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-04-06 12:47:56
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > zamówisz drugi, minuty się zsumują, a termin do wykorzystania będzie do
    > około 10 maja. Prawdopodobnie zamówisz tylko 3 pakiety, począwszy od 1

    a co będzie jak nie wykorzystasz?,.... przepadną?
    az

  • 4. Data: 2009-04-06 12:49:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > a co będzie jak nie wykorzystasz?,.... przepadną?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-04-06 12:50:04
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > zamówisz drugi, minuty się zsumują, a termin do wykorzystania będzie do
    > około 10 maja. Prawdopodobnie zamówisz tylko 3 pakiety, począwszy od 1

    a jesteś pewny że się zsumują?, w regulaminie nic nie pisze na ten temat
    az

  • 6. Data: 2009-04-06 12:50:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > a co będzie jak nie wykorzystasz?,.... przepadną?

    Z tym że aby minuty nie przepadły, należałoby najpóźniej ostatniego
    dnia wykupić nowy pakiet, który przedłuży termin wszystkich minut. Zatem
    warunkiem tego jest, aby nie zamawiać 3 pakietów jednego dnia, musi być
    przynajmniej 1 dzień przerwy pomiędzy 2. i 3. pakietem.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-04-06 12:51:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > a jesteś pewny że się zsumują?, w regulaminie nic nie pisze na ten temat

    Mi się sumują, a termin przedłuża do terminu ostatniego z pakietów.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-04-06 12:53:48
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Mi się sumują, a termin przedłuża do terminu ostatniego z pakietów.

    no i o takie potwierdzenie mi chodziło , super dzięki
    az

  • 9. Data: 2009-04-06 16:20:10
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 14:51:06 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Mi się sumują, a termin przedłuża do terminu ostatniego z pakietów.

    Skoro tak bardzo mamy rozłożone na czynniki pierwsze te pakiety, to czy
    potwierdzasz na bazie obserwacji, iż najpierw "schodzą" minuty zdobyte z
    rozmów przychodzących, a dopiero później te z pakietu?

    Pozdrawiam
    Tony

  • 10. Data: 2009-04-06 22:49:26
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 14:50:39 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > warunkiem tego jest, aby nie zamawiać 3 pakietów jednego dnia, musi być
    > przynajmniej 1 dzień przerwy pomiędzy 2. i 3. pakietem.

    A skąd to wiesz?
    Bo w regulaminie nic na ten temat nie ma!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof