  • Data: 2015-02-20 21:57:11
    Temat: Żurawik. Podatność.
    Od: "W.Kr." <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie do Kolegów co kryć się może pod zadaniem "obliczyć podatność konstrukcji
    żurawika przyściennego". Konstrukcja jest typową wysięgnicą z dwuteowej belki w 2/3
    wysięgu podtrzymywaną rozciąganym prętem stalowym umocowanym do słupa i do wysięgnicy
    przegubowo. Wciągarka jeździ po dolnym pasie wysięgnicy. Rozmowa z zadającym temat i
    to dodatkowe zadanie jest z wiadomych powodów trudna.
    Pytanie zadał mi student a ja chciałbym mu dopomóc w rozwiązaniu projektu.
    Stąd pytaniue do Kolegów.
    Z pozdrowieniami,
    W.Kr.