  • 11. Data: 2017-04-24 21:56:22
    Temat: Re: alarm, plus czy minus, odwracanie stanu logicznego
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Przerwanie obwodu czujki (która normalnie robi pulldown w takim
    > podłączeniu) spowoduje alarm taki sam jak wykrycie ruchu, więc od
    > razu masz też wykrywanie przerywanych kabli.

    Ale nie wykryjesz w ten sposób zwarcia kabli, a to o to autorowi chodzi.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 12. Data: 2017-04-24 23:58:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 24 Apr 2017 19:56:22 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:
    > Ale nie wykryjesz w ten sposób zwarcia kabli, a to o to autorowi
    chodzi.

    Nie rozumiem, taką sytuacje wykrywa od razu test ruchu, sugerujesz że
    autor nie będzie przeprowadzał obowiązkowych testów działania.systemu
    alarmiwego? U mnie taki test uruchamia się codziennie podczas
    wyłączenia czuwania. System zbiera statystyki ruchu z pomieszczeń i
    jeślli jakaś czujka nie ma detekcji to przychodzi o tym info w
    podsumowaniu dnia lub po załączeniu czuwanua.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2017-04-26 22:14:54
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 24.04.2017 23:58, Marek wrote:
> [...]
    > jeślli jakaś czujka nie ma detekcji to przychodzi o tym info w
    > podsumowaniu dnia lub po załączeniu czuwanua.

    Jaki to system?

    --
    Mirek.

  • 14. Data: 2017-04-27 07:38:48