  • 1. Data: 2017-04-24 10:44:59
    Temat: Ładowarka samochodowa USB zakłóca radio
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jakiś czas temu kupiłem zasilacz/ładowarkę samochodową tego typu
    https://botland.com.pl/5122-thickbox_default/zasilac
    z-samochodowy-m-life-5v-21a-2-x-usb-.jpg (zdjęcie przypadkowe)
    Zapłaciłem zawrotną kwotę ok 10zł chyba
    Ładować telefon ląduje, nawet z nawigacją dała radę
    Jedyna wada że strasznie zakłóca radio
    Po włożeniu jej do gniazda radio zaczyna szumieć, praktycznie nie można go słuchać.
    Myślałem ze to wina mojego wrodzonego skąpstwa więc kilka dni temu wkurzony kupiłem
    takie za 30zł(1A+2A)
    I również zakłóca.
    Czy ten typ tak ma czy może 30zł to dalej za mało i szukać takich za 99zł(bo i takie
    widziałem);)

  • 2. Data: 2017-04-24 11:30:54
    Temat: Re: Ładowarka samochodowa USB zakłóca radio
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 10:45:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > I również zakłóca.
    > Czy ten typ tak ma czy może 30zł to dalej za mało i szukać takich za 99zł(bo i

    Kup markowa to nie bedzie siała.
    Mam nokiowa i samsungowa i sa ok.
    mam pare nonameowych i jest w kratke. A kupic markowa co daje 2A jest trudno...

  • 3. Data: 2017-04-24 11:50:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:
> [...]

    >Kup markowa to nie bedzie siała.
    >Mam nokiowa i samsungowa i sa ok.
    >mam pare nonameowych i jest w kratke. A kupic markowa co daje 2A jest

    Eee tam, mam podobnie w biurze.
    ladowarki sieciowe rozne, telefony rozne, i czesto zaklocaja.

    W tym przypadku to wina taniego (a raczej kiepskiego) ... radia, i
    lokalizacji ogolnie pelnej zaklocen.

    Czasem pomaga pierscien ferrytowy nalozony na kabel.

    J.

  • 4. Data: 2017-04-24 12:05:36
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 11:50:12 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > lokalizacji ogolnie pelnej zaklocen.
    >
    > Czasem pomaga pierscien ferrytowy nalozony na kabel.

    Eeee no, radio we fordach to sony! ;)

    Z takimi zakłócającymi spotykam sie własnie rzadko.

    Słucham antyradia a oni maja deczko słabe nadajniki byle komar ich zakłóca.
    I w aucie mam przetestowane ze 4 ładowarki.

    Nokiowa i samsungowa dzialaja ok.
    Radia nie zakłócają. Ale już nokiowa jak mam podpiety fon i słucham z niego mp3 to w
    głosnikach jest brum. Brum o czestotliwosci skorelowanej z obrotami silnika.

    Trzecia to taki "kaktus" z siakiego s netto. Sieje w fm jak szalony. Ale ma 2A i trzy
    wyjscia.
    W aux go nie słychać :)

    Trzecie to ładowarka z samsungowego tabletu. Sieje znośnie...

  • 5. Data: 2017-04-24 12:17:28
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    ps.com...
    > Czy ten typ tak ma czy może 30zł to dalej za mało i szukać takich za
    > 99zł(bo i takie widziałem);)

    Jestem niemal pewien, że w środku jest przetwornica, która sieje.

    --
    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)

  • 6. Data: 2017-04-24 12:31:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Jestem niemal pewien, że w środku jest przetwornica, która sieje.

    We wszystkich bedzie przetwornica.

    J.

  • 7. Data: 2017-04-24 13:10:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 12:17:20 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:

    > Jestem niemal pewien, że w środku jest przetwornica, która sieje.

    A te niezakłócające to bez przetwornicy?
    Jakiś model niezakłócający w znośnej cenie ktoś poleci czy to loteria jest i mam
    kupować czekając na szczęśliwy los?
    Tą za 30zl zaraz jadę oddać niech czeka na kolejnego szczęśliwego nabywce;)

  • 8. Data: 2017-04-24 13:38:32
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > A te niezakłócające to bez przetwornicy?

    Albo z jakąś porządną.

    > Jakiś model niezakłócający w znośnej cenie ktoś poleci czy to loteria jest
    > i mam kupować czekając na szczęśliwy los?
    > Tą za 30zl zaraz jadę oddać niech czeka na kolejnego szczęśliwego
    > nabywce;)

    Najlepszym, choć może dość prymitywnym rozwiązaniem wydaje mi się, po prostu
    sprawdzić po kolei różne modele, najlepiej z radiem w sklepie*. Jak mi się
    trafiają takie, to często widzę, że układ jest tak uproszczony, że nie ma
    prawa nie siać. Przetworniczka, transformatorek, że przez lupę oglądać, a
    wysilone to czasem, jak Rambo, a filtrów zero.
    Nie mam w tej chwili pomysłu na konkrety...

    * lat temu spooro, potrzebowałem sprawnej wtyczki stereo mini-jack. Buch,
    nabyłem, kabel miałem i zmontowałem, a tu total-sraka. Zwarte piny. były to
    czasy, gdy dostępność takich rzeczy nie należała jeszcze do najlepszych. To
    do sklepu z omomierzem, takim też piszczącym (coby na skalę nie patrzeć), z
    20 wtyczek przebrałem, zanim znalazłem 2 nadające się do użytku. Sprzedawca
    miał minę mocno nietęgą i wcale mu się nie dziwię... ale miał wybór? Obawiam
    się, że tutaj coś podobnego czeka...

  • 9. Data: 2017-04-24 13:42:15
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    > We wszystkich bedzie przetwornica.

    Tak, ale nie w każdym tak siejąca.
    M.in. siejące przetwornice są powodem, że jestem niechętny zasilaczom,
    impulsowym, opartym o przetwornice...
    Do radia... mam zasilacz, który je zasili, ale jest impulsowy. A mam też
    zasilacz, tradycyjny i nie mam jak go podpiąć... i przez radio nie gadam.

  • 10. Data: 2017-04-24 13:47:09
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 13:10:46 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    kupować czekając na szczęśliwy los?
    > Tą za 30zl zaraz jadę oddać niech czeka na kolejnego szczęśliwego nabywce;)

    Jechać do sklepu gdzie maja wybór i testować we własnym aucie.