  • 11. Data: 2009-12-10 13:57:51
    Temat: Re: allegro
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Czyli jak dostaję Connection refused to serwis działa, bo się pinga?

    Serwis nie działa, ale nie jest to wina tego co pyta, tylko serwisu.
    Naprawde mam pisać jak przy zeznaniach w sądzie żebyś się nie czepiał słów?

  • 12. Data: 2009-12-10 13:58:55
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Wczoraj koło 14-16, też tak miałem przez łącze CDP, nie działało allegro,
    > mimo że się pingowało. W tym samym momencie przez inne łącza działało.

    Może w allegro błędy zrobili w jakimś firewallu bo jak to inaczej wyjaśnić?

    Bo raczej nie wierze żeby jakiś operator puszczał tylko pingi :)

  • 13. Data: 2009-12-10 14:59:58
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Thu, 10 Dec 2009, Wojciech Puchar wrote:

    > Może w allegro błędy zrobili w jakimś firewallu bo jak to inaczej wyjaśnić?

    CDP swego czasu (nie wiem jak jest teraz) robiło transparent proxy nawet
    dla łącz operatorskich. W przypadku asymetrycznego routingu takie
    rozwiązanie przestaje działać i objawia się dokładnie tak jak wyżej.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 14. Data: 2009-12-10 16:05:16
    Od: gregu <g...@g...com>

    > CDP swego czasu (nie wiem jak jest teraz) robiło transparent proxy nawet
    > dla łącz operatorskich. W przypadku asymetrycznego routingu takie
    > rozwiązanie przestaje działać i objawia się dokładnie tak jak wyżej.

    transparent proxy było, ale wyłoczone zostało w 2001 roku.

    pozdrawiam

    --
    Grzegorz Zaworski

  • 15. Data: 2009-12-10 16:46:18
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Thu, 10 Dec 2009, gregu wrote:

    > transparent proxy było, ale wyłoczone zostało w 2001 roku.

    Miałem problemy w czerwcu 2004...

  • 16. Data: 2009-12-10 17:04:57
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > CDP swego czasu (nie wiem jak jest teraz) robiło transparent proxy nawet
    > dla łącz operatorskich.

    teraz nie robi.

    > W przypadku asymetrycznego routingu takie
    > rozwiązanie przestaje działać i objawia się dokładnie tak jak wyżej.
    To by wyjaśniało sprawe.

  • 17. Data: 2009-12-10 17:12:10
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

    > Skoro ping OK (troche porozrzucany ten twój traceroute) to znaczy że OK. Jak
    > nie działa to pewnie strona się kopała. W tej chwili działa u mnie w każdym
    > razie normalnie

    Problemu np. z PMTU, wscale, sack itd nigdy nie uświadczyłeś, prawda?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 18. Data: 2009-12-10 18:12:03
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    > teraz nie robi.

    > To by wyjaśniało sprawe.

    Chociaż niekoniecznie w tym wypadku.
    Powodów może być więcej, tak po drodze jak i w Allegro.

  • 19. Data: 2009-12-10 19:53:18
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Chociaż niekoniecznie w tym wypadku.
    > Powodów może być więcej, tak po drodze jak i w Allegro.

    Zakładając brak "niespodzianek" typu transparent proxy czego operator inny
    niż końcowy (przyłączający endusera) nie powinien właściwie robić, to jakie?

  • 20. Data: 2009-12-10 19:54:24
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Problemu np. z PMTU, wscale, sack itd nigdy nie uświadczyłeś, prawda?

    fakt. nie pomyślałem o tym. Natomiast wtedy musiałoby być to coś u tego co
    podłącza allegro inaczej by inne nie chodziły.