  • 1. Data: 2011-08-22 09:29:23
    Temat: Sciezki rowerowe
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Nazwisko Galas juz tu chyba padalo ?

    http://www.tvn24.pl/-1,1714606,0,1,tramwaj-i-rower-n
    a-jednych-torach,wiadomosc.html

    Chociaz .. moze to i genialny pomysl ? RoMan bedzie
    usatysfakcjonowany, Cavalino bedzie zachwycony .. a czy srednia
    predkosc roweru nie jest podobna jak tramwaju ?

    J.

  • 2. Data: 2011-08-22 09:36:30
    Temat: Re: Sciezki rowerowe
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    J.F napisał(a):
    > ...]
    NTG
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-08-22 10:04:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Monday, August 22, 2011, 9:29:23 AM, you wrote:

> [...]
    > usatysfakcjonowany, Cavalino bedzie zachwycony .. a czy srednia
    > predkosc roweru nie jest podobna jak tramwaju ?

    Jeszcze parę takich pomysłów i czysty darwinizm zadziała...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-08-22 10:07:10
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Aug 22, 9:29 am, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > usatysfakcjonowany, Cavalino bedzie zachwycony .. a czy srednia
    > predkosc roweru nie jest podobna jak tramwaju ?

    Wyższa rzekłbym, jeżdżąc rowerem po DC ;)
    Na odcinku od Budowlanej do Ronda Żaba, najczęściej to ja jestem
    szybszy niż tramwaje ;) a utrzymuję prędkość tylko w granicach 25 max
    do 30km/h :)

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2011-08-22 10:27:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 22 Aug 2011 09:29:23 +0200, J.F

    > Chociaz .. moze to i genialny pomysl ?

    Wg mnie nie jest gorszy niż inne. Na torowisku dla roweru jest zdecydowanie
    bezpieczniej niż na jezdni, gdzie rowery są omijane przez samochody
    non-stop. Natomiast pozostaje kwestia prędkości, bo o ile na tym odcinku
    przy Pl. Zbawiciela wszystko dzieje się powoli, tak nie wyobrażam sobie
    żeby rowery jeździły po torowisku np. Al. Jerozolimskich.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 6. Data: 2011-08-22 10:36:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 22 Aug 2011 09:29:23 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Chociaz .. moze to i genialny pomysl ? RoMan bedzie

    ciekaw jestem jak rozwiążą problem przejazdu przez szyny. Wpadnięcie
    wąskim kołem w szczelinę nie jest zabawne.

    >usatysfakcjonowany, Cavalino bedzie zachwycony .. a czy srednia
    >predkosc roweru nie jest podobna jak tramwaju ?

    zależy z jakim silnikiem ten rower :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2011-08-22 10:37:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" napisał w wiadomości
> [...]
    >Na odcinku od Budowlanej do Ronda Żaba, najczęściej to ja jestem
    >szybszy niż tramwaje ;) a utrzymuję prędkość tylko w granicach 25 max

    Ale tu chodzi o to zeby nawet wolniejsi rowerzysci przez czas postoju
    tramwaju na przystanku dali rade odskoczyc na tyle, zeby nie musial za
    nimi hamowac.

    A wlasciwie to wiem - powinny byc rowery z silnikami i pantografem :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-08-22 10:40:20
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nazwisko Galas juz tu chyba padalo ?

    Nastepnym krokiem bedzie puszczenie tramwajow po chodnikach. Ten gosc
    jest tak glupi/nacpany/zlosliwy, ze wcale bym sie nie zdziwil.
    Jak sie taki rowerzysta wylozy przed jadacym tramwajem, to mielonka z
    dodatkowym zelazem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2011-08-22 10:40:50
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Myjk napisał:
    > Wg mnie nie jest gorszy niż inne. Na torowisku dla roweru jest zdecydowanie
    > bezpieczniej niż na jezdni, gdzie rowery są omijane przez samochody
    > non-stop.

    Z drugiej strony, motorniczym może być Cavallino albo RoMan ;-), a
    tramwajem nie wyprzedzi roweru już na pewno, chyba że ten zjedzie z
    torowiska. Co się zaś tyczy samego torowiska - opony rowerowe są często
    na tyle wąskie, że mogą wpaść w szyny, a nawet jeśli nie, to przy
    przejeżdżaniu pod ostrym kątem i tak można wpaść w poślizg. To jest
    bezpieczne?

  • 10. Data: 2011-08-22 10:57:56
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 22-08-2011 o 10:40:20 Pawel "O'Pajak" <o...@g...pl> napisał(a):

    > Nastepnym krokiem bedzie puszczenie tramwajow po chodnikach.

    Żadna nowość - mniej więcej coś w tym stylu jest już w Krakowie na Pawiej
    (koło GK).

    --
    SW3
    ----