  • 1. Data: 2016-06-20 15:02:13
    Temat: amd athlon x4 845 BOX
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    szukam kompatybilnej plyty glownej pod ten procesor, ze zintegrowana karta graficzna
    (gdyz ten procesor ma fabrycznie grafike wylaczona)

    poradzcie

    oczywiscie plyta za rozsadne pieniadze

  • 2. Data: 2016-06-20 15:14:48
    Temat: Re: amd athlon x4 845 BOX
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2016-06-20 o 15:02, Em Gie pisze:
    > szukam kompatybilnej plyty glownej pod ten procesor, ze zintegrowana karta
    graficzna (gdyz ten procesor ma fabrycznie grafike wylaczona)

    > poradzcie
    >
    > oczywiscie plyta za rozsadne pieniadze

    Nie na temat, ale jakiś pentium G nie był by lepszy?

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 3. Data: 2016-06-20 19:05:20
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    Procesor juz jest, plyta FM2A58M-VG3+ asrocka ma zintegrowana grafike ale nie widzi
    tego procka. Uparlem sie na niego i musze znalezc cos kompatybilnego by zobaczyc
    roznice miedzy nim (cpu mark 5550) a poprzednim phenomem 9100e (cpu mark 1800). Wiec
    jesli nie znajde plyty ze zintegrowana grafika, to bedzie plyta bez grafiki plus
    jakas uzywana karta pci-e.
    Chyba ze cos zasugerujecie jeszcze. A mozliwosci doradcze macie spore.

  • 4. Data: 2016-06-20 19:49:42
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 20.06.2016 o 19:05, Em Gie pisze:
> [...]
    plus jakas uzywana karta pci-e.
    > Chyba ze cos zasugerujecie jeszcze. A mozliwosci doradcze macie spore.

    Płyta z podstawką FM2+ j/w powinna być kompatybilna z tym procesorem.
    Jak piszą w poniższym linku, niektóre płyty wymagają upgrade BIOS.
    http://www.purepc.pl/procesory/amd_athlon_x4_845_car
    rizo_tania_alternatywa_dla_pentium

  • 5. Data: 2016-06-20 20:39:39
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    No dobrze, ale jak zaktualizowac bios, skoro plyta nie uruchamia sie, bo nie widzi
    procesora?

  • 6. Data: 2016-06-20 21:08:02
    Od: Leszek <l...@g...com>

    Dnia Mon, 20 Jun 2016 10:05:20 -0700 (PDT), Em Gie napisa?(a):

> [...]
    jakas uzywana karta pci-e.
    > Chyba ze cos zasugerujecie jeszcze. A mozliwosci doradcze macie spore.

    Ta p?yta nie ma grafiki. Obs?uguje procesory z grafik?. Jak wsadzasz
    athlona musisz do?o?y? grafik? na karcie.

  • 7. Data: 2016-06-20 21:12:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 20.06.2016 o 20:39, Em Gie pisze:
    > No dobrze, ale jak zaktualizowac bios, skoro plyta nie uruchamia sie, bo nie widzi
    procesora?

    Myślałem, że wymieniasz procesor.

  • 8. Data: 2016-06-20 21:29:29
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2016 10:05:20 -0700 (PDT), Em Gie napisał(a):

> [...]
    jakas uzywana karta pci-e.
    > Chyba ze cos zasugerujecie jeszcze. A mozliwosci doradcze macie spore.

    Sorry za błędny charset. Chyba już naprawiłem.

  • 9. Data: 2016-06-20 22:26:05
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    > Ta p?yta nie ma grafiki. Obs?uguje procesory z grafik?. Jak wsadzasz
    > athlona musisz do?o?y? grafik? na karcie.

    jakaś karta gr. była wsadzana, zero efektu. Jednak w sklepie twierdza ze płyta jest
    sprawna. Problem leży w procesorze.

    W kazfym badz razie chyba zmienie plyte..taki jestem uparciuc, x4 845 musi byc.... to
    dzieki niemu powzialem historyczna decyzje o nowym sprzecie

  • 10. Data: 2016-06-20 23:23:06
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 20/06/2016 18:05, Em Gie wrote:
    > Procesor juz jest, plyta FM2A58M-VG3+ asrocka ma zintegrowana grafike ale nie widzi
    tego procka.

    Tu masz odpowiedź dlaczego
    http://www.asrock.com/mb/AMD/FM2A58M-VG3+/?cat=CPU

    > Uparlem sie na niego i musze znalezc cos kompatybilnego

    Już masz - zapewne wystarczy upgrade BIOS (użyj starego CPU by to
    zrobić, jak nie masz to zanieś do serwisu zrobią to pewnie za nie więcej
    niż dwie dyszki).
    --