  • 1. Data: 2010-02-26 12:42:32
    Temat: analizator dzwięku
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    potrzebuję kawałek softu, który jest w stanie z nagranego pliku wav
    zrobić prosta analizę (histogram?)
    pokazujący na osi czasu jaka jest w danym momencie "odgrywana"
    częstotliwość.
    chodzi to o proste sygnały jakie spotyka się na liniach telefonicznych
    (DTFM, line busy, carrier, etc)

    znalazłem programik który potrafi z mikrofonu wyłowić wciskane klawisze
    telefony
    ale nie podaje, jaka jest częstotliwość i modulacja "line busy" a na tym mi
    zależy najbardziej

    dzięki

  • 2. Data: 2010-02-26 13:44:27
    Temat: Re: analizator dzwięku
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefony
    > ale nie podaje, jaka jest częstotliwość i modulacja "line busy" a na tym

    Uszanowanie

    http://freenet-homepage.de/dl4yhf/spectra1.html

    --
    awiesiek

  • 3. Data: 2010-02-26 15:42:19
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hm8fjs$2k8i$1@news2.ipartners.pl,
    qlphon <q...@p...fm> nabazgrał:

    charset="windows-1250"
    To Ci się udało!

    --
    Włodek

  • 4. Data: 2010-02-26 16:15:36
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    ???

    AW

  • 5. Data: 2010-02-26 18:37:21
    Od: AK <a...@g...pl>

    W dniu 2010-02-26 13:42, qlphon pisze:
    > potrzebuję kawałek softu, który jest w stanie z nagranego pliku wav
    > zrobić prosta analizę (histogram?)
    > pokazujący na osi czasu jaka jest w danym momencie "odgrywana"
    > częstotliwość.

    http://audacity.sourceforge.net/about/features

    pisze ze ma spektrogram

    AK

  • 6. Data: 2010-02-26 19:17:28
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hm8s37$apq$2@news.onet.pl,
    AW <s...@p...onet.pl> nabazgrał:
    (ciap)

    > ???

    To do wątkotwórcy skierowane!

    --
    Włodek

  • 7. Data: 2010-03-01 09:54:05
    Temat: Re: analizator dzwięku [OT]
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > charset="windows-1250"
    > To Ci się udało!

    aaaa... dzieki
    widać dla niektórych czytników zła strona to traumatyczne doznanie

    ...zapomniałem przestawić
    kiedyś szukałem "strony", żeby jakiegoś posta z żuczkami odczytać
    i widać zapomniałem wrócić

    ale tego chyba dobrze widac?

    a tak przy okazji, jak sie już czapiamy,
    wrzuciłbyś OT w topik
    żeby było widać że piszesz z innej beczki ;-)

    pzdr.