  • 11. Data: 2017-11-05 03:05:32
    Temat: Re: [android] automatyczne zgrywanie danych po wifi
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 22:08, rs pisze:

    > jakie sie pojawia w telefonie. niech bedzie prosciej i niech beda to
    > tylko rejestracje z kamery. <rs>

    Bez chmury to resalio sync, z chmurą to google/dropbox/box/mega i milion
    innych

  • 12. Data: 2017-11-05 07:28:53
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 05/11/2017 02:05 AM, PlaMa wrote:

    > Bez chmury to resalio sync, z chmurą to google/dropbox/box/mega i milion
    > innych

    Resyli Sync to wzorcowy przyklad prywatnej chmury. Czyli bez ograniczen.

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html

  • 13. Data: 2017-11-06 16:58:49
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/3/2017 4:55 PM, 2late wrote:

    > Do tego do czego potrzebujesz wystarcza telefon i komputer.

    No nie tylko, bo potrzebna jest rowniez aplikacja, ktora wykryje dana
    siec wifi i ta sama, albo inna, ktora zaraz po wykryciu zacznie pchac
    dane do komputera i o nia wlasnie pytam. jesli ResilioSync to robi, to
    zaraz instaluje. <rs>