  • 1. Data: 2017-11-02 17:39:23
    Temat: [android] automatyczne zgrywanie danych po wifi
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    Jakis czas temu, ktos tu przypadkiem wspomnial, ze ma skonfigurowany
    system tak, ze po zgloszeniu sie telefonu do sieci domowej, system
    automatycznie zgrywa wszyskie nowe dane do komputera po wifi. Moze on, a
    moze ktos inny, moglby mi w prostych, zolnierskich slowach wyjasnic jak
    to zostalo zrobione, jakie appy uzyte? Wolalbym, by sie obylo be
    rootowania.
    Z gory dzieki. <rs>

  • 2. Data: 2017-11-02 19:08:59
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 17:39, rs pisze:
    > Jakis czas temu, ktos tu przypadkiem wspomnial, ze ma skonfigurowany
    > system tak, ze po zgloszeniu sie telefonu do sieci domowej, system
    > automatycznie zgrywa wszyskie nowe dane do komputera po wifi.

    Jakie dane?

  • 3. Data: 2017-11-02 20:44:33
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 02/11/2017 04:39 PM, rs wrote:
> [...]
    > moglby mi w prostych, zolnierskich slowach wyjasnic jak to zostalo
    > zrobione, jakie appy uzyte? Wolalbym, by sie obylo be rootowania.

    To moglem byc ja, a przymajmniej mam cos takiego zaaplikowane. Program
    nazywa sie 'Resilio Sync' jest wersja na wszystko. Dziala to jak bit
    torrent, czym wiecej zrodel tym szybciej synchronizuje. Zainstalowalem to w
    pracy (zaszyfrowane) i u kilku znajomych (niektore foldery) no i przede
    wszystkim u siebie na NASie, Linuksach, Windowsach, Raspberry Pi,
    telefonach (swoich i rodzicow) i pewnie jeszcze gdzies. Czasem jest
    promocja, z jednej znich skorzystalem i kupilem wersje platna. Rewelacyjny
    soft.

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html

  • 4. Data: 2017-11-02 22:08:57
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/2/2017 2:08 PM, PlaMa wrote:

    > Jakie dane?

    jakie sie pojawia w telefonie. niech bedzie prosciej i niech beda to
    tylko rejestracje z kamery. <rs>

  • 5. Data: 2017-11-03 06:51:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 listopada 2017 22:09:43 UTC+1 użytkownik rs napisał:

    > jakie sie pojawia w telefonie. niech bedzie prosciej i niech beda to
    > tylko rejestracje z kamery. <rs>

    Onedrive

  • 6. Data: 2017-11-03 08:37:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-03 o 06:51, Kris pisze:

    > Onedrive

    Ja mam to w ramach dysku google.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-11-03 09:03:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To moglem byc ja, a przymajmniej mam cos takiego zaaplikowane. Program
    > nazywa sie 'Resilio Sync' jest wersja na wszystko.
    jeśli chcę żeby codziennie fotki z telefonu przelazły na dysk w PC to
    ten program musi być zainstalowany na telefonie i pc?

    > Dziala to jak bit
    > torrent, czym wiecej zrodel tym szybciej synchronizuje.
    tego nie rozumiem. poczytałem na wikipedii, dalej nie rozumiem. jeden
    telefon z fotkami, jeden pc na którym jest magazyn fotek

    ToMasz

  • 8. Data: 2017-11-03 16:16:17
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/2/2017 3:44 PM, 2late wrote:

> [...]
    > Pi, telefonach (swoich i rodzicow) i pewnie jeszcze gdzies. Czasem jest
    > promocja, z jednej znich skorzystalem i kupilem wersje platna.

    dzieki. to chyba byles ty, ale nie do konca rozumiem potrzeby ilosci
    zrodel, skoro to ma byc synchronicacja telefonu z jednym komputerem, po
    przyjsciu np. do domu. <rs>

  • 9. Data: 2017-11-03 21:49:00
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 03/11/2017 08:03 AM, ToMasz wrote:
    > jeśli chcę żeby codziennie fotki z telefonu przelazły na dysk w PC to ten
    > program musi być zainstalowany na telefonie i pc?

    Tak.

    > tego nie rozumiem. poczytałem na wikipedii, dalej nie rozumiem. jeden
    > telefon z fotkami, jeden pc na którym jest magazyn fotek

    Troche pochwalilem software za inne funkcje o ktore nikt nie pytal. :) Po
    prostu uzywam tego do wszystkiego, miedzy innymi zamiast Samby w sieci
    lokalnej i nie tylko.

  • 10. Data: 2017-11-03 21:55:15
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 03/11/2017 03:16 PM, rs wrote:

    > dzieki. to chyba byles ty, ale nie do konca rozumiem potrzeby ilosci
    > zrodel, skoro to ma byc synchronicacja telefonu z jednym komputerem, po
    > przyjsciu np. do domu. <rs>

    Do tego do czego potrzebujesz wystarcza telefon i komputer.
    W moim przypadku, uzywam tego wielu innych rzeczy, miedzy innymi
    synchronizuje sobie ze znajomymi filmy, zdjecia, muzyke, itp... wtedy czym
    wiecej jest komputerow w Resio sieci' tym szybciej plik sie rozsyla.