  • 21. Data: 2015-05-25 13:26:54
    Temat: Re: aparat fotograficzny zasilanie "na paluszki"
    Od: bartek <b...@g...com>

    On 25.05.2015 09:50, Piotr Gałka wrote:

    > A ja wybierając ładnych parę lat temu lustrzankę to zrezygnowałem z
    > Canona i Nikona na rzecz Pentaxa między innymi dlatego, że na paluszki i
    > po kilku latach nie będę miał problemu z jakimiś oryginalnymi
    > akumulatorkami.
    > Używam Enelop. Myślę, że na jednym komplecie ze 200 zdjęć spokojnie
    > zrobię. Jak z lampą pewnie nieco mniej.

    Dołączę się. Idioten camera Fuji FinePix S1000fd.
    4 paluszki marki co było (pisze na nich "tronic").
    Zero problemów, zdjęć zdecydowanie ponad setkę, ciężko
    mi powiedzieć dokładnie ile.
    Jako rezerwa noszę w futerale zestaw alkalicznych,
    zestarzeją się a nie zużyję.

    pzdr
    bartekltg

  • 22. Data: 2015-05-25 13:34:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartek" napisał w wiadomości grup

    >Dołączę się. Idioten camera Fuji FinePix S1000fd.
    >4 paluszki marki co było (pisze na nich "tronic").
    >Zero problemów, zdjęć zdecydowanie ponad setkę, ciężko
    >mi powiedzieć dokładnie ile.

    Domyslam sie, ze te Tronic stare ?

    Problem z tym, ze to bodajze marka Lidla i nie wiadomo co sie za nimi
    kryje.
    Ostatnio byl jakis wypust 2300mAh, Ready2use - zaryzykowalem za pol
    ceny - na razie sa dobre.
    Ale nastepne moga byc calkiem inne, od innego dostawcy.

    J.

  • 23. Data: 2015-05-25 13:44:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, May 25, 2015, 12:34:57 PM, you wrote:

> [...]
    u-aa-2000mah-hit-i4990230295.html
    > Nie lepiej BC-700 ?

    Chcesz podwoić wartość aparatu ładowarką?

    Oczywiście, że byłoby lepiej. Ale znacznie drożej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2015-05-25 13:52:08
    Od: bartek <b...@g...com>

    On 25.05.2015 13:34, J.F. wrote:

> [...]
    > - na razie sa dobre.
    > Ale nastepne moga byc calkiem inne, od innego dostawcy.

    500mAh, data produkcji "2012/2013".
    Jest na nich napisane Eures-GmbH. Ci na swojej stronie
    piszą, że mają w ofercie baterie, ale chyba na zasadzie
    'mamy firmę, co je robi' ;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 25. Data: 2015-05-25 14:03:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 25.05.2015 13:34, J.F. wrote:

    >500mAh, data produkcji "2012/2013".

    Moje sa 2014/11

    >Jest na nich napisane Eures-GmbH. Ci na swojej stronie
    >piszą, że mają w ofercie baterie, ale chyba na zasadzie
    >'mamy firmę, co je robi' ;-)

    I udzielamy marki.
    Tak jak pare innych niemieckich firm.
    Co samo w sobie nie jest takie zle, dopoki o te marke dbaja, i testuja
    produkt, ktory zamawiaja.

    J.

  • 26. Data: 2015-05-25 14:34:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    ku-aa-2000mah-hit-i4990230295.html

    >Chcesz podwoić wartość aparatu ładowarką?

    Nie, chce zaproponowac dobra, sprawdzona ladowarke, w dodatku z
    bajerami.

    >Oczywiście, że byłoby lepiej. Ale znacznie drożej.

    No fakt, ta ladowarka ze 30 zl kosztuje ... pozostaje miec nadzieje ze
    Panasonic wie co robi i ja tez dobrze zrobil ... ale juz 3
    akumulatorkow sie nia nie naladuje ...

    J.

  • 27. Data: 2015-05-25 14:47:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, May 25, 2015, 2:34:43 PM, you wrote:

    aku-aa-2000mah-hit-i4990230295.html
    > Nie, chce zaproponowac dobra, sprawdzona ladowarke, w dodatku z
    > bajerami.

    Ale strasznie drogą - wartość aparatu może być mniejsza...

    > No fakt, ta ladowarka ze 30 zl kosztuje ... pozostaje miec nadzieje ze
    > Panasonic wie co robi i ja tez dobrze zrobil ... ale juz 3
    > akumulatorkow sie nia nie naladuje ...

    Ale po co ładować 3 akumulatorki, skoro do aparatu wchodzą 2 i NALEŻY
    je ładować po dwa razem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2015-05-25 14:52:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,

    >Ale strasznie drogą - wartość aparatu może być mniejsza...

    Bo ja wiem czy taka droga ... 90zl, tyle co 12 akumulatorkow ...

    >Ale po co ładować 3 akumulatorki, skoro do aparatu wchodzą 2 i NALEŻY
    >je ładować po dwa razem.

    No, jesli ktos tylko do aparatu uzywa, to owszem, ja mam aparat,
    radio, latarki, myszke ...

    J.

  • 29. Data: 2015-05-25 15:21:14
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2015-05-25 o 12:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    ..
    > Hello Andgab9,

    aa-2000mah-hit-i4990230295.html

    > Nie lepiej BC-700 ?

    Zdecydowanie lepiej. Ta ładowarka należy do klasy "battery killer".
    Używałem, niestety.

    P.P.

  • 30. Data: 2015-05-25 15:27:19
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 10:58:06 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie zwykle, tylko alkaliczne.

    Dla testu mogą być obojetne jakie.
    Bo moja sugestia to raczej dla testu lub diagnostyki jest.

    > Ale szkoda pieniedzy - kup eneloopy.

    Jak aparat jest wybredny to może nie pomóc. I wtedy trzeba sie posiłkować bateriami.

    --
    Lukasz Sczygiel