  • 1. Data: 2010-02-12 10:15:36
    Temat: aparat telefoniczny analog ---> aparat gsm
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    czy sa na rynku adaptery, ktore pozwolilyby podlaczyc telefon
    komorkowy (aparat) z aparatem telefonicznym analogowym.

    Wyobrazam sobie tak, ze przychodzac do domu odkladam komorke na baze i
    wtedy nastepuje elektryczne podlaczenie sie pod komorke i de facto
    podlaczenie zwyklego aparatu telefonicznego np. na kabelku lub
    bezprzewodowy.

    Jak ktos zadzwoni na numer komorkowy, to dzwoni i komorka i ten na
    kablu. Podniesienie sluchawki na tym zwyklym daje mozliwosc
    prowadzenia rozmowy (jak ze zwyklego aparatu). W druga strone tez to
    musi dzialac. Podnosimy zwykly aparat, slyszymy sygnal (lub nie)
    wybieramy numer i dochodzi do rozmowy....via komorka.

    Kiedys dawno temu mial taki adapter Siemens (z 10 lat temu). Czy w
    dzisiejszych czasach tez takowe sa? Ja nie chce bramki GSM, bo wiem
    jak dziala (potrzebuje osobnej karty SIM). Ja chce z tej samej
    korzystac co jest w komorce ale nie chce przekladac za kazdym razem
    jak jestem w domu. A w domu nie chce korzystac z komorki.

    Wiecie cos na ten temat?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-02-12 10:59:26
    Temat: Re: aparat telefoniczny analog ---> aparat gsm
    Od: hobgoblin <h...@g...com>

    On Feb 12, 7:15 pm, a...@p...pl wrote:
    > czy sa na rynku adaptery, ktore pozwolilyby podlaczyc telefon
    > komorkowy (aparat) z aparatem telefonicznym analogowym.
    [...]
    > Wiecie cos na ten temat?

    Nie wiem, ale proste zapytanie Google zwraca m.in. to:
    http://www.gsmsave.com/acatalog/Analogue_GSM_Gateway
    .html

    -hob

  • 3. Data: 2010-02-12 12:50:51
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 12 Feb 2010 02:59:26 -0800 (PST), hobgoblin
    <h...@g...com> wrote:

    >[...]
    >
    >Nie wiem, ale proste zapytanie Google zwraca m.in. to:
    >http://www.gsmsave.com/acatalog/Analogue_GSM_Gatewa
    y.html

    zle zrozumiales potrzebe. To sa bramki gsm i wymagaja wlozenie karty
    SIM do srodka. Ja bym chcial podlaczyc sie pod komorke zwyklym
    aparatem analogowym i tam odbierac i wybierac.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-02-12 13:07:53
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    IMHO potrzebujesz słuchawki BT z klawiaturą.

  • 5. Data: 2010-02-12 16:27:04
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Może a...@p...pl trolluje, a może i nie... Ale informuje :
    > czesc,
    >
    > czy sa na rynku adaptery, ktore pozwolilyby podlaczyc telefon
    > komorkowy (aparat) z aparatem telefonicznym analogowym.

    Może nie w 100% to o co Ci chodzi, ale zobacz :

    < http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?pr
    oducts_id=8929 >

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Don't you dare touch that 'ignore' button!!

  • 6. Data: 2010-02-12 18:13:05
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Sławomir Szczyrba wrote:

    > Może nie w 100% to o co Ci chodzi, ale zobacz :
    >
    > < http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?pr
    oducts_id=8929 >

    ewentualnie tańsza wersja:
    http://www.thinkgeek.com/electronics/cell-phone/8928
    /
    ale bez kabelka :(
    --
    pzdr, j.r.

  • 7. Data: 2010-02-12 18:34:35
    Od: a...@p...pl

    On 12 Feb 2010 17:27:04 +0100, Sławomir Szczyrba
    <c...@o...the.night> wrote:

    >Może a...@p...pl trolluje, a może i nie... Ale informuje :

    >Może nie w 100% to o co Ci chodzi, ale zobacz :
    >
    >< http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?pr
    oducts_id=8929 >

    fajne, ale tarcza jak na dzisiejsze czasy to juz przezytek, no i ta
    cena $$$ Masakra.

    A nie daloby sie takie cos zmajstrowac samemu??? Aby slysze, to
    podpinamy sie kabelkiem pod we/wy sluchawkawe (zestaw handsfree), ale
    pozostaje problem z wybieraniem numerow. Jak to po kablu (do jakiegos
    zlacza np. usb przekazac numer i kazac aparatowi zadzwonic? No i
    jeszcze podniesienie sluchawki na stacjonarnym powinno aktywowac
    odebranie rozmowy (jak dzwoni) i dialton - jak nie dzwoni? To pewnie
    daloby sie zrobic sztuczne "miasto" sygnal do wybrania, ale jak
    przekazac dtmf cyfry do wybrania?

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2010-02-12 18:51:45
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Phoebe a...@p...pl napisału :

    > fajne, ale tarcza jak na dzisiejsze czasy to juz przezytek, no i ta
    > cena $$$ Masakra.

    Cóż... :)

    > A nie daloby sie takie cos zmajstrowac samemu??? Aby slysze, to
    > podpinamy sie kabelkiem pod we/wy sluchawkawe (zestaw handsfree), ale

    Wrzuć w googla 'retro handset'...

    > pozostaje problem z wybieraniem numerow. Jak to po kablu (do jakiegos
    > zlacza np. usb przekazac numer i kazac aparatowi zadzwonic? No i

    To akurat proste. Chyba większość aparatów akceptuje (lub powinno ;)
    na kablu polecenia AT. Więc ATDTnumer i już..

    > jeszcze podniesienie sluchawki na stacjonarnym powinno aktywowac
    > odebranie rozmowy (jak dzwoni) i dialton - jak nie dzwoni? To pewnie

    A tego to już nie wiem.
    Ale z pewnościa wystarczy podpiąć pod komórkę terminal i zadzwonić na nią.

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Don't hit the keys so hard, it hurts.

  • 9. Data: 2010-02-12 19:22:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 14:07:53 +0100, William Bonawentura wrote:
    >IMHO potrzebujesz słuchawki BT z klawiaturą.

    Sa takie zestawy do samochodow, moze sie rozejrzec po mozliwosciach i
    uda sie cos do domu przypasowac ..

    J.

  • 10. Data: 2010-02-21 21:05:03
    Od: "news.neostrada.pl" <1...@t...pbz>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > korzystac co jest w komorce ale nie chce przekladac za kazdym razem
    > jak jestem w domu. A w domu nie chce korzystac z komorki.

    Uszanowanie

    Urzadzenie które umozliwia rozmawianie na linii analogowej
    przy uzyciu telefonu komórkowego i specjalnego adaptera .
    http://www.myxlink.com/xlink_bttn.aspx

    --
    awiesiek