  • 11. Data: 2012-07-21 09:31:53
    Temat: Re: architektury programow - konkretne przyklady
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 21/07/2012 08:02, fir wrote:
    > R.e.m.e.K <g...@d...null> napisał(a):
    [...]
    > bla bla

    Gratuluję ci firze tego postingu. Treść co prawda ta sama, co we
    wszystkich poprzednich, ale formę doprowadziłeś do perfekcji.
    Osiągnąwszy to możesz spokojnie odejść z grup w chwale i znaleźć sobie
    inne wyzwanie życiowe.

  • 12. Data: 2012-07-21 09:59:33
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    Andrzej Jarzabek <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > wszystkich poprzednich, ale formę doprowadziłeś do perfekcji.
    > Osiągnąwszy to możesz spokojnie odejść z grup w chwale i znaleźć sobie

    problem jest taki ze nic ciekawego tu realnie * nie ma, zwykłe
    blablenie to przecietny poziom tego czegu sie tu mozna spodziewac,
    (a mnie juz blablanie zbrzydza) glupsi oslą i dreszą a najgłupsi
    klozecą i nawet pretenduja sie nawet do stanowisku osobistych
    dresów socjopatów - co ja mam zrbic w tym przybytku nieszczescia?
    poki co nie sformulowalem jeszcze odpowiedzi na to pytanie -
    * to co ew tu jest ciekawego to rzeczy wirtualne (wirtualnie jest
    sporo ciekawych tematow) a nie realne, ale tym wirtualnym
    ktore ew moglbym tutejsi jełopi nie dadzą dojsc do głosu - nikt
    nie jest w stanie podjac tematu

  • 13. Data: 2012-07-23 11:22:02
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    fir <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > sporo ciekawych tematow) a nie realne, ale tym wirtualnym
    > ktore ew moglbym tutejsi jełopi nie dadzą dojsc do głosu - nikt

    w szczegolnosci w kontrascie z tutejszym blablaniem i pomrocznym
    poziomem ala glupy stoją np mozje trzymajace poziom rozmowy z fajnymi
    paniami, od ktore sa mz madrzejsze od tutejszych chyba z 1000X

    "firr, nie idz"

    "prezesowa18:(17:00): chlopaki nudze sie!!!:D"

    "poza_szablonami_rzeczywistosci (17:02): Hmm... wiem, ze duzo wymagam jak
    na czat, ale jesli ktos z tutaj obecnych chcialby pogadac z mila sympatyczna
    dziewczyna z wartosciami to zapraszam do rozmowy"

    "firr zminilam fryzure, to moze dlatego"

  • 14. Data: 2012-07-23 11:34:01
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-07-21 09:59, fir pisze:

    > problem jest taki ze nic ciekawego tu realnie * nie ma,

    Problem jest taki, że aby znaleźć coś ciekawego na grupie trzeba się
    przekopać przez pierdyliard twoich "nie bardzo się na tym znam ale",
    "łamie mnie w kościach", "lekarze są do dupy" itp.
    I tak, masz rację, w twoich postach nie ma nic ciekawego. Przynajmniej
    dla zainteresowanych tematem grupy.

    > zwykłe blablenie to przecietny poziom tego czegu sie tu mozna spodziewac,

    Nic dziwnego, skoro najwięcej jest twoich postów.

    > (a mnie juz blablanie zbrzydza)

    Czyli jest nadzieja, że przestaniesz śmiecić.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2012-07-24 17:36:34
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    fir <f...@g...pl> wrote:

    > w szczegolnosci w kontrascie z tutejszym blablaniem i pomrocznym
    > poziomem ala glupy stoją np mozje trzymajace poziom rozmowy z fajnymi
    > paniami, od ktore sa mz madrzejsze od tutejszych chyba z 1000X

    To co jeszcze tutaj robisz? Idź na czata, poziom wzrośnie i tu i tam.

    > "poza_szablonami_rzeczywistosci (17:02): Hmm... wiem, ze duzo wymagam jak
    > na czat, ale jesli ktos z tutaj obecnych chcialby pogadac z mila sympatyczna
    > dziewczyna z wartosciami to zapraszam do rozmowy"

    A ty biedaku pewnie pytałeś, w jakim zakresie te wartości... mspanc.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/