  • 1. Data: 2011-08-05 21:27:51
    Temat: auto zalane sciekami (od gory)
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Samochod zostal zalany sciekami w podziemnym garazu (rura przebiega
    dokladnie nam miejscem parkingowym).
    Dzis byl likwidator ubezpieczyciela, ale jeszcze nie mam wyceny itd. Moje
    pytanie jest co sie moglo zanieczyscic, czy do podszybia mogly dostac sie
    nieczystosci, ktorych nie usune bez demontazu?
    Samochod z zasady powienien byc szczelny ale roznie to bywa:). Auto to
    Corolla E11.
    Pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2011-08-05 21:43:31
    Temat: Re: auto zalane sciekami (od gory)
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 05-08-2011 o 21:27:51 adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > dostac sie nieczystosci, ktorych nie usune bez demontazu?
    > Samochod z zasady powienien byc szczelny ale roznie to bywa:). Auto to

    Solidne mycie, powinno wystarczyć.
    Np w Punto 2, ładnie widać którędy woda odpływa z podszybia, i można to
    spokojnie samemu wypłukać.

    Poszukać dobrej myjni, ugadać się, jak umyją i dalej będzie coś walić to
    do poprawki, a faktura może być na solidną kwotę :)

  • 3. Data: 2011-08-05 22:50:20
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Poszukać dobrej myjni, ugadać się, jak umyją i dalej będzie coś walić to
    > do poprawki, a faktura może być na solidną kwotę :)

    Powinna być na solidną kwotę bo po takiej akcji zrobiłbym pełne odgrzybianie
    klimy/środka samochodu. Wymiana filtra kabinowego plus demontaż podszybia i
    sprawdzenie wszystkiego i płukanie. Przy myciu tego elementu trzeba pilnować
    żeby miszczowie nie zabili karcherem mechanizmu wycieraczek (przeguby i inne
    punkty obrotu).

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2011-08-06 01:27:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Aug 2011 22:50:20 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

    > Powinna być na solidną kwotę bo po takiej akcji zrobiłbym pełne odgrzybianie
    > klimy/środka samochodu. Wymiana filtra kabinowego plus demontaż podszybia i

    Tak jest, i zawsze mozna argumentowac ze na g* to sie bakterie Coli
    rozwijaja, a od nich sie umiera.

    > sprawdzenie wszystkiego i płukanie. Przy myciu tego elementu trzeba pilnować
    > żeby miszczowie nie zabili karcherem mechanizmu wycieraczek (przeguby i inne
    > punkty obrotu).

    Nie wiem jak to auto, ale w takiej sierrze to roboty byloby duzo.
    Wycieraczki tam, dmuchawa, skrzynka bezpiecznikow, demontaz wszystkiego,
    a demontaz drozszy, bo robota w g* :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-08-06 07:22:27
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Tak jest, i zawsze mozna argumentowac ze na g* to sie bakterie Coli
    > rozwijaja, a od nich sie umiera.

    Pracowałem kiedyś w firmie gdzie była podobna akcja i naprawdę śmierdziało
    jaksiemaszwiktor pomimo tego, że w pomieszczeniu nie było wykładzin etc.

    > Nie wiem jak to auto, ale w takiej sierrze to roboty byloby duzo.
    > Wycieraczki tam, dmuchawa, skrzynka bezpiecznikow, demontaz wszystkiego,
    > a demontaz drozszy, bo robota w g* :-)

    To zależy od auta - czasami jest tak, że podszybie jest gołe i nic tam nie
    ma a czasami jest tak jak piszesz. Tak czy siak powinno sie to wymyć etc.

    --
    pozdrawiam kamil
    http://Endurorider.pl

  • 6. Data: 2011-08-06 07:23:17
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

  • 7. Data: 2011-08-06 10:23:55
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-05 21:27, adam pisze:
> [...]
    > dostac sie nieczystosci, ktorych nie usune bez demontazu?
    > Samochod z zasady powienien byc szczelny ale roznie to bywa:). Auto to

    Upieraj się nad szkodą całkowitą. Weź rzeczoznawcę.

    OT
    Koleżance kiedyś sąsiad stuknął w auto. Ale oczywiście
    zamiast przepraszam, to było "spierdalaj kurwo". No to
    o 4 w nocy zatankowała mu w kratkę wentylacyjną pod
    podszybiem 2 litry mleka, a potem przelała 2 litrami
    wody co by śladów nie było. Szkoda całkowita. To jest
    nie do wyczyszczenia. Uważam, że ze ściekami będzie
    podobnie.

    fajne mam koleżanki :D

  • 8. Data: 2011-08-06 12:33:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Aug 2011 07:23:17 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

    > Pracowałem kiedyś w firmie gdzie była podobna akcja i naprawdę śmierdziało
    > jaksiemaszwiktor pomimo tego, że w pomieszczeniu nie było wykładzin etc.

    Tynki sa porowate, w odroznieniu od lekieru na blasze ... ale i tak
    wyplukac to dokladnie to jest czasem sporo roboty i to cierpliwej - zeby na
    wykladziny nie polecialo.

    J.

  • 9. Data: 2011-08-06 20:32:27
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wody co by śladów nie było. Szkoda całkowita. To jest
    > nie do wyczyszczenia. Uważam, że ze ściekami będzie

    Fajne to jest to, że pisałeś o tym, że koleżance koleś notorycznie podjazd
    zastawiał i w końcu coś w niej pękło i wtedy mu mleka wlała w kratki.
    Oczywiście jest możliwe, że masz dwie koleżanki: Milkę i Paulę.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2011-08-07 01:30:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-06 20:32, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Fajne to jest to, że pisałeś o tym, że koleżance koleś notorycznie
    > podjazd zastawiał i w końcu coś w niej pękło i wtedy mu mleka wlała w
    > kratki. Oczywiście jest możliwe, że masz dwie koleżanki: Milkę i Paulę.

    Nie o powód tu chodzi. Sprawa miała miejsce dawno temu, a pamięć jest
    zawodna. Kontaktu z nią nie mam, a wyjaśniać tego nie zamierzam.
    Ale problem zalanego mlekiem auta pozostaje.