  • 21. Data: 2005-01-30 21:24:34
    Temat: Re: awaria internetdsl Wroclaw - OT
    Od: "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl>

    "Paweł Małachowski" <p...@t...niewazne> wrote in message
    news:20050130215235.V21270@shellma.zin.lublin.pl...
    [...]
    > Masz auta z niższej i wyższej półki. Od tych z niższej nie oczekujesz,
    > że za n lat nie będą rdzewieć, psuć się często itd.
    > Masz drukarki z niższej i wyższej półki. Od tych z niższej nie oczekujesz
    > druku tysięcy stron na miesiąc, bo się rozsypią.
    > Łącza masz z niższej i wyższej półki. iDSL jest łączem z niższej półki.
    >
    > I tylko o to mi chodzi. :) Narzekać i reklamować oczywiście należy.
    > Też składanim się do EOT, chyba że ktoś coś ciekawego dopisze. ;)

    Generalnie zgadzam się ze wszystkim co napisałeś, ale nie mogę
    przełknąć tego, że awaria trwała aż 15 godzin. Gdyby było to kilka
    godzin - złego słowa bym nie powiedział, w końcu każdemu
    zdarzają się czasem małe wpadki.
    Moim zdaniem fakt, że iDSL jest łączem z niższej półki nie powinien
    oznaczać, że dostawca może je odłączać na tak długi czas
    bez ponoszenia z tego powodu jakichkolwiek konsekwencji.
    Należy się przynajmniej słowo "przepraszam" ze strony BOKu
    i powiadomienie telefoniczne, że awarię usunięto.A miło byłoby mi
    usłyszeć, że czas awarii zostanie odliczony od abonamentu.
    Hehe wiem... to już za dużo bym chciał :)

    Ale namawiam do narzekania i opieprzania TPSA za takie
    awarie w przyszłości, bo tylko w ten sposób mamy szansę na
    uzyskanie usług lepszej jakości, nie udostępujących usługom
    informatycznym relatywnie tańszym, oferowanym w innych krajach
    unii europejskiej.

    No to teraz już chyba EOT.

    --
    Tomasz Polus

  • 22. Data: 2005-01-31 19:18:51
    Temat: Re: awaria internetdsl Wroclaw
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> wrote in message
    > [...]
    >
    > Myślę że to nie powinno mieć znaczenia, ale płacimy za to łącze
    > jakieś 300 zł miesięcznie. Nie oczekuję cudów, ale 15 godzin
    > awarii to po prostu przegięcie, tym bardziej że dzień wcześniej
    > było jeszcze kilka dodatkowych godzin, z przerwami.

    gdzies mi swita w glowie ze oni maja czas reakcji na awarie DSL'a 16 godzin
    roboczych :P
    zreszta sam chyba wiesz ile masz - w koncu podpisywales umowe

    > Ale zrozum to, że mnie to nie interesuje jak wygląda ich infrastruktura.
    > Jestem klientem i interesuje mnie tylko to, że nie miałem sieci przez
    > 15 godzin. Dla DSLa dopuszczalny czas awarii powinien wynosić jakieś
    > 3-4 godziny, bo tyle wg mnie można spokojnie zaakceptować w rozwiązaniach
    > dla małych przedsiębiorstw.
    to akurat pasuje do SLA Platinium w GTS'ie
    zmien lacze na operatorskie to bedziesz sobie mogl negocjowac SLA

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 23. Data: 2005-02-02 10:06:18
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mateusz Swatek napisał:

    > to akurat pasuje do SLA Platinium w GTS'ie
    > zmien lacze na operatorskie to bedziesz sobie mogl negocjowac SLA

    Ale czemu nie odróżniasz awarii pojedynczego linka od awarii węzła
    obsługującego tysiące abonentów? Jedno SLA niby przebija ceną dochody z
    tej grupy? Ja się na pewno upomnę o odliczenie opłaty za dzień awarii i
    tak te 12 zł pomnożone wielokrotnie da niezłą sumkę.

    --
    Olek

  • 24. Data: 2005-02-02 11:04:56
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tej grupy? Ja się na pewno upomnę o odliczenie opłaty za dzień awarii i
    > tak te 12 zł pomnożone wielokrotnie da niezłą sumkę.

    1. Za każdą dobę przerwy w świadczeniu Usługi, Abonentowi przysługuje zwrot
    1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej, jeżeli przerwa nie nastąpiła z winy
    Użytkownika.
    2. Użytkownik po zaobserwowaniu przerwy w świadczeniu Usługi lub
    nienależytego jej świadczenia zobowiązany jest do natychmiastowego
    poinformowania o tym komórki organizacyjnej TP S.A. odpowiedzialnej za
    kontakty z klientami.

    Ad1. przerwa byla krotsza niz doba - jaka przysluguje Ci rekompensata ?
    Ad2. zglosiles awarie ?

    --
    Mateo

  • 25. Data: 2005-02-02 16:21:18
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mateusz Swatek napisał:

    > Ad1. przerwa byla krotsza niz doba - jaka przysluguje Ci rekompensata ?

    Czy jeśli awaria danego dnia trwała od 00:00:01 do 23:59:59 to wg Ciebie
    nie zakwalifikują tego jako podstawę do odliczenia?

    > Ad2. zglosiles awarie ?

    Dzwoniłeś na blulajna i się konsultowałeś. Blulajna powiedziała, że
    jeśli awaria jest ogólna to oni z automatu odliczą. Jak nie odliczą
    pójdzie reklamacja. Najwyżej będziemy taśmy blulajna przesłuchiwać.
    --
    Olek