  • 11. Data: 2019-08-28 13:42:31
    Temat: Re: bad block(s) found
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trzy minuty po napisaniu na grupę poprzedniego posta dzwoni listonosz i trzyma...
    przesyłkę od Chińczyka.
    Po półtora miesiąca bezskutecznego czekania.
    To się nazywa siła internetu :-))
    A pół godziny temu zamówiłem na aledrogo obudowę za ponad stówkę...
    Co prawda obudowa to nieco mniej kabelkologii na stole, za to HDD wewnątrz obudowy
    może się grzać przy długich operacjach
    (kopiowanie całego dysku czy wypełnianie zerami).

  • 12. Data: 2019-08-28 15:13:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-28, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Przesyłka od Chinola zawiesiła się gdzieś w Turcji (nie polecam sprzedawcy eBay o
    ksywce av-rf, na emaile odpowiada jakiś automat
    > zawsze tym samym tekstem, reklamacja paypal w drodze).
    > Zamawiam więc krajowo inną obudowę, choć wyjdzie sporo drożej:
    > Fantec DB-ALU3e-6G (wyjścia USB 3.0 plus eSATA).

    Ile, z ciekawości? Na Amazonie US ca $90.

    > Lubię podłączać zewnętrzny dysk przez złącze eSata, bo komp myśli że
    > to dysk wewnętrzny, co czasem się przydaje.

    https://www.amazon.com/Vantec-SATA-eSATA-Enclosure-N
    ST-366SU3-BK/dp/B014LQOGV2/

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2019-08-28 15:28:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To chyba inny model ale na aledrogo wisi jeszcze jedna sztuka z wyprzedaży za 100 zł
    + wysyłka jak się pospieszysz.
    Chciałem z amazona Vantec NexStar USB + eSata ($35), niestety do ceny wysyłka do
    Polski + vat wychodziło za drogo.
    Jeden i drugi to nowsze sata III 6 Gbit/s.
    Ale taniej są sata II 3 Gbit/s.
    Lub samo USB 3.1
    Poszperaj u tego samego sprzedawcy, ma jakieś "kompletne, uszkodzone opakowania".
    Lubię połączenie eSata jako bardziej natywne od USB, więc wolałem dopłacić te
    parędziesiąt zł do 6 Gbit/s i mieć na dłużej spokój.

    -----