  • 11. Data: 2012-10-18 20:14:56
    Temat: Re: bateria
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Fart = pierdziec (po angielsku :))

    Nie przenoś swoich fascynacji fart-apps rodem z iStore na grunt
    polskiego Usenetu.

    > Pan inżynier dobrze wie, że na aukcjach piszą i czytają tytuły i opisy
    > "zwykli ludzie" i dla nich mah i mAh jest tą samą jednostką pojemności
    > akumulatora: mili-ampere-hour.

    To, że taki prostacki mechanizm trafił akurat na podatny gruny, czyli do
    świadomości usenetowych pajaców, to akurat nie dziwi. Nie ekstrapoluj
    jednak tego na myślących użytkowników Usenetu i (za przeproszeniem)
    Allegro.
    Ja tam nadal nie widzę oferty sprzedaży baterii *o pojemności* 4950 mAh.
    Widzę tylko produkt *o nazwie* BATERIA Siemens 4950MAH POLIMER, co może
    oznaczać cokolwiek, nawet kawałek gumy do żucia.

    JoteR

  • 12. Data: 2012-10-18 20:37:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    > Widzę tylko produkt *o nazwie* BATERIA Siemens 4950MAH POLIMER, co może
    > oznaczać cokolwiek, nawet kawałek gumy do żucia.

    I cóż ja Ci na to Twoje niedowidzenie mógłbym doradzić?

  • 13. Data: 2012-10-18 21:16:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > I cóż ja Ci na to Twoje niedowidzenie mógłbym doradzić?

    Pokazać paluszkiem. Nie potrafisz? No co za pech.

    JoteR

  • 14. Data: 2012-10-18 21:42:40
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > Pokazać paluszkiem. Nie potrafisz? No co za pech.

    Pokazałem a Ty dalej nie widzisz i jak dzieciuch upierasz się, że symbole
    jednostek na Allegro są nagle case-sensitive... Kiedy Cię odhibernowali,
    stary???

  • 15. Data: 2012-10-18 22:37:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Pokazałem

    Niczego nie pokazałeś. Przez 4 posty bijesz tylko pianę.

    > upierasz się, że symbole jednostek na Allegro są nagle
    > case-sensitive...

    Pokaż to paluszkiem. Też nie potrafisz? Nieustający pech.

    JoteR

  • 16. Data: 2012-10-18 23:41:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > Niczego nie pokazałeś. Przez 4 posty bijesz tylko pianę.

    > Pokaż to paluszkiem. Też nie potrafisz? Nieustający pech.

    Dobrze sie czujesz? O co ci chodzi?
    Ze piszac mah nie napisal ze to pojemnosc?
    Toz to dla kazdego oczywiste jest, poza toba jednym...

  • 17. Data: 2012-10-19 00:15:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Dobrze sie czujesz? O co ci chodzi?
    > Ze piszac mah nie napisal ze to pojemnosc?

    Że w ogóle nie napisał, o jakiej pojemności jest oferowana bateria.
    Masz tu dla porównania prawidłowo opisaną aukcję, ze specyfikacją:
    http://allegro.pl/bateria-motorola-c261-l6-1500mah-w
    zmacniacz-i2606286127.html

    > Toz to dla kazdego oczywiste jest, poza toba jednym...

    Też się cieszę, że pochodzę od innej małpy.

    JoteR

  • 18. Data: 2012-10-19 00:28:26
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-10-19 00:15, JoteR pisze:

> [...]
    > http://allegro.pl/bateria-motorola-c261-l6-1500mah-w
    zmacniacz-i2606286127.html

    > Też się cieszę, że pochodzę od innej małpy.

    i ja się wtrącę,
    biorąc pod uwagę czepiactwo to niestety podana przez Ciebie aukcja też
    nie jest prawidłowo opisana.
    Zanim bym kupił na tej aukcji to zadałbym pytanie sprzedawcy jaki typ
    akumulatora sprzedaje. W opisie raz pada nazwa C261 a w innym miejscu,
    że do telefonu C261

  • 19. Data: 2012-10-19 00:54:40
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > http://allegro.pl/bateria-motorola-c261-l6-1500mah-w
    zmacniacz-i2606286127.html

    Ileż to oni musieli kiedyś tych "wzmacniaczy" kupić, bo już ze dwa lata
    temu dodawali ich za darmo do baterii... Ładna rzecz, nalepiłem go na
    obudwę komputera.

  • 20. Data: 2012-10-19 04:50:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Że w ogóle nie napisał, o jakiej pojemności jest oferowana bateria.

    Ależ napisał! Według niego bateria ma 4950mAh.
    Ja to widzę, widział to też kolega zakładający wątek...

    Nie widzisz jednak Ty.
    Może wysilasz się za bardzo aby nie widzieć?

    > Masz tu dla porównania prawidłowo opisaną aukcję, ze specyfikacją:
    > http://allegro.pl/bateria-motorola-c261-l6-1500mah-w
    zmacniacz-i2606286127.html

    Ale o co Ci właściwie chodzi? Bo przeszedłeś płynnie z twierdzenia
    że nie była podana w akcji pojemność baterii do łagodniejszego
    stwierdzenia, że aukcja mogłaby być bardziej prawidłowo opisana.

    Oczywiście że mogłaby być bardziej prawdłowo opisana! Zgoda! :-)
    Ale nie możesz twierdzić że pojemność sprzedawanej baterii
    nie była podana bo była i jest to oczywiste dla wszystkich
    poza Tobą. Przestań więc rżnąć głupa bo zaczyna to być nudne.

    > Też się cieszę, że pochodzę od innej małpy.

    Ktoś, kto tak strasznie dba o szczegóły powinien dostrzegać
    różnicę pomiędzy stwierdzeniem teorii ewolucji że człowiek
    i małpy mają wspólnego przodka a stwierdzeniem zdeformowanym,
    popularyzowanym przez osoby nieprzychylne teorii ewolucji, że
    człowiek pochodzi od małpy i nie używać wersji zdeformowanej, błędnej.