  • 11. Data: 2019-02-10 12:59:59
    Temat: Re: bateria dziwne...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Raczej niszczy. A raczej szybciej się zużywa.
    > Baterii szkodzą dwie rzeczy: pełne rozładowywanie i ładowanie do
    > pełna. Możesz ładować przy 20% i odłączać przy 60-80% -- wówczas
    > będzie wieczna.

    Naprawde tak jest?Chodzi mi o to ładowanie do pełna? Jeżeli tak to czy
    mozna jakos ograniczyc pojemnosc ładowania do 80%? Biorac pod uwage
    pojemnosc baterii na poziomie 4000 oraz czeste podłączenie do ładowania w
    samochodzie strata byłaby niewielka :)
    Chocaiz z drugiej strony wymiana baterii to jakies 60-80zł a telefon po 3
    latach i tak czesto jest do wymiany bo za wolny wiec moze nie warto sie
    tym w ogole przejmowac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 12. Data: 2019-02-10 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Moze on nie tylko drenuje, ale jakies osczednosci wlacza ?

    To samo przyszło mi do głowy bo takie programy najczesciej własnie to
    robia - wyłączaja czasowo niepotrzebne, nieuzywane usługi i dzieki temu
    oszczedzaja bat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 13. Data: 2019-02-10 13:42:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    10 Feb 2019 11:59:59 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Naprawde tak jest?Chodzi mi o to ładowanie do pełna? Jeżeli tak to czy
    > mozna jakos ograniczyc pojemnosc ładowania do 80%?

    Nie, ale możesz zainstalować sobie np. Accubattery z GP (o ile dobrze
    zapamiętałem - zielona ikonka). Zapika przy 80% (ustawiane), ale wyłączyć
    raczej nie da się.

    Zresztą i tak warto choćby na kilka dni do testów -- pomierzy co zużywa
    baterię, zmierzy faktyczną pojemność baterii (w przybliżeniu), pokaże jak długo
    telefon jest w DeepSleep i takie bajery.

    > Chocaiz z drugiej strony wymiana baterii to jakies 60-80zł a telefon po 3
    > latach i tak czesto jest do wymiany bo za wolny wiec moze nie warto sie
    > tym w ogole przejmowac...

    No to już do samodzielnej analizy :)

  • 14. Data: 2019-02-10 16:51:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

> [...]
    > zużywa baterię, zmierzy faktyczną pojemność baterii (w
    > przybliżeniu), pokaże jak długo telefon jest w DeepSleep i takie

    Jeżeli nie da sie procesu zaktualizowac to je..ć to :)))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 15. Data: 2019-03-07 02:29:53
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    r...@k...pl w news:3s606e53ntshs12vgtl7psad9lvd1d17v2@4ax.com
> [...]
    > Nie, ale możesz zainstalować sobie np. Accubattery z GP (o ile dobrze
    > zapamiętałem - zielona ikonka). Zapika przy 80% (ustawiane), ale wyłączyć

    (chyba) Full Battery Alarm ma ustawienie na dowolny poziom naladowania,
    wylacza ladowanie...

  • 16. Data: 2019-03-07 02:32:35
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Peter w news:5c4315e5$0$499$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > sporadycznych rozmów, transmisja tylko 3G na sztywno, internet włączam
    > sporadycznie do mapy, rozkładu jazdy, skanera ksero camscan, żadnych
    > snapów fejsów itp transmisji danych 24/7
    > otóż telefon wytrzymywał ok 5dni i to jest zadowalający wynik
    > podłączałem ładowanie jak było pozostawało 10-15%
    > ALE, zassałem aplikację generic batery drainer i teraz przed ładowaniem
    > uruchamiam apkę z ustawionym poziomem 1% (tzn intensywne rozładowanie
    > baterii do poziomu 1%), po tej czynności ładuję na full
    > telefon wytrzymuje przy takim ładowaniu nawet 12 dni i więcej

    jak rozumiem to samo osiagnie sie przy zwyklym rozladowaniu, bez drainera...

  • 17. Data: 2019-03-14 17:41:15
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Peter w news:5c4315e5$0$499$65785112@news.neostrada.pl
    > ALE, zassałem aplikację generic batery drainer

    http://tinyurl.com/yxudxjqp - raczej smetne , czyli srednio zachecajace
    recenzje po uzyciu tej app