  • 1. Data: 2017-03-20 11:30:34
    Temat: błąd 0xc0000142 & eclipse
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Pewnie nie jestem jedyny, któremu się to przytrafiło.
    Otóż w trakcie pracy z System Workbench for STM32
    w pewnym momencie ekran powitał mnie radosnym komunikatem:

    https://goo.gl/photos/A4aaTqvDyh86Kzcy5

    i wywala to nawet przy Clean project, że o kompilacji nie wspomnę...
    System to WIN10/32-bity.

    Próbowałem reinstalować ten Workbench z ST, ale bez rezultatu.
    W sieci są opisane podobne problemy, ale przeważnie pod kątem pirackich
    gier.

    Gdyby ktoś wiedział jak temu zaradzić...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-03-20 16:30:16
    Temat: Re: błąd 0xc0000142 & eclipse
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Krzysiek <k...@p...onet.pl> wrote:

    > https://goo.gl/photos/A4aaTqvDyh86Kzcy5

    Strzelam, że coś mu się z DLL-kami pochrzaniło.

    Google mówi:

    Possible conflicting software includes:

    Incorrectly switched reg key
    Program called "Search Protect" or "SW booster"
    NVIDIA drivers
    BeyondTrust PowerBroker for Windows
    BeyondTrust Profile Loader (btpload64.dll)
    BeyondTrust Monitor Service
    Smartbar malware
    Adobe Acrobat 9 Pro Extended acapture64.dll and acapture32.dll
    Corrupted C++ installation
    Antivirus or Protection Packages
    Zemana AntiLogger

    Instalowałeś ostatnio coś z tej listy?

    Co do pierwszego, chodzi o klucz w rejestrze:

    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
    NT\CurrentVersion\Windows\LoadAppInit_DLLs

    Ma mieć wartość 0.

    Więcej tutaj:

    https://knowledge.autodesk.com/support/autocad/troub
    leshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/The-applic
    ation-was-unable-to-start-correctly-0xc0000142.html

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 3. Data: 2017-03-21 08:42:31
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-20 o 16:30, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > BeyondTrust Monitor Service
    > Smartbar malware
    > Adobe Acrobat 9 Pro Extended acapture64.dll and acapture32.dll

    Nie, ale całkiem możliwe, ze jakiś upgrade się zrobił.

    > Co do pierwszego, chodzi o klucz w rejestrze:
    >
    > HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
    NT\CurrentVersion\Windows\LoadAppInit_DLLs

    > Ma mieć wartość 0.

    To mam 0.

    Antywira też wyłączałem, ale bez efektu.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-03-21 15:39:11
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 20.03.2017 o 11:30, Krzysiek pisze:
> [...]
    > gier.
    >
    > Gdyby ktoś wiedział jak temu zaradzić...

    Ja miałem coś podobnego na W8. Jakaś aplikacja przeszkadzała - już nie
    pamiętam która. Po zainstalowaniu W10 problemy zaczęły się piętrzyć i
    przeszedłem na linuksa z pracą na toolchainie do arma.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2017-03-21 16:36:02
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2017-03-20 11:30, Krzysiek wrote:
> [...]
    > gier.
    >
    > Gdyby ktoś wiedział jak temu zaradzić...

    Użyj tego żeby zobaczyć jakie dll-e sa używane.

    http://www.dependencywalker.com/

    Adam

  • 6. Data: 2017-03-24 10:57:26
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2017-03-21 16:36, Adam Górski wrote:

    > Użyj tego żeby zobaczyć jakie dll-e sa używane.
    >
    > http://www.dependencywalker.com/

    Udało się ustalić co może być problemem ?

    Adam