  • 1. Data: 2014-08-03 11:10:20
    Temat: blocker na telefon stacjonarny
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Witam, temat trochę wakacyjny (=bzdetne rozważania),
    ale zastanawiam się, dlaczego po tzw. blocker połączeń
    telefonicznych trzeba "udać się" aż za granicę.

    Sam kupiłem 2sztuki ze strony http://digitone.com/ (najpierw
    jedną na próbę, potem jeszcze jedną do innego lokalu), co
    wyniosło mnie 2x (100USD + 20USD przesyłka).

    Niech by w Polsce kosztowały i 200 zł/szt. to byłbym ze 300
    zł do przodu ;) Dlaczego nikt tu nie robi takich urządzeń? Grupa
    potencjalnych nabywców (osób zmęczonych nagabywaniem
    przez telefonicznych oszustów) jest chyba spora.

  • 2. Data: 2014-08-03 11:56:43
    Temat: Re: blocker na telefon stacjonarny
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 sierpnia 2014 11:10:20 UTC+2 użytkownik ikarek napisał:
    > Witam, temat troch� wakacyjny (=bzdetne rozwa�ania),
    >
    > ale zastanawiam si�, dlaczego po tzw. blocker po��cze�
    >
    > telefonicznych trzeba "udaďż˝ siďż˝" aďż˝ za granicďż˝.
    >

    > Sam kupi�em 2sztuki ze strony http://digitone.com/ (najpierw
    >
    > jedn� na pr�b�, potem jeszcze jedn� do innego lokalu), co
    >
    > wynios�o mnie 2x (100USD + 20USD przesy�ka).
    >

    > Niech by w Polsce kosztowa�y i 200 z�/szt. to by�bym ze 300
    >
    > z� do przodu ;) Dlaczego nikt tu nie robi takich urz�dze�? Grupa
    >
    > potencjalnych nabywc�w (os�b zm�czonych nagabywaniem
    >
    > przez telefonicznych oszust�w) jest chyba spora.

    Mnie nikt nie nagabuje telefonicznie. I co chcą ci nagabyjący oszuści telefoniczni?

  • 3. Data: 2014-08-03 13:02:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ikarek pisze tak:

    > ale zastanawiam się, dlaczego po tzw. blocker połączeń
    > telefonicznych trzeba "udać się" aż za granicę.

    a dlaczego na wyspie Bora Bora nie kupisz wiertarki SDS?

    W Banana Republic powstają tylko nowe świątynie szmat i konserwantów
    dla tapeciar. Ale po specjalistyczne narzedzie "wiertło" musisz już się
    udać na Allegro.

> [...]
    > potencjalnych nabywców (osób zmęczonych nagabywaniem
    > przez telefonicznych oszustów) jest chyba spora.

    No co Ty 200zł to połowa miesięcznego budżetu na żywność :)

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-08-03 13:43:14
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    Użytkownik "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:lrku9v$hlp$1@speranza.aioe.org...
> [...]
    > potencjalnych nabywców (osób zmęczonych nagabywaniem
    > przez telefonicznych oszustów) jest chyba spora.

    To grupa o Elektronice - zawsze możesz zaprojektować i sprzedawać.
    Ale :
    Ilość linii PSTN spada i będzie spadać.
    Raczej za taką kwotę będzie ciężko z klientami.
    Konkurencja nie śpi i buduje identyczne urządzenia.
    http://www.alibaba.com/showroom/2-line-analog-phone-
    call-blocker.html
    Kto potrzebuje i lubi zaoszczędzić wybiera dobrego operatora
    VOIP przenosi tam numer stacjonarny i może blokować do woli.
    http://zapodaj.net/4432e4f772d9f.jpg.html

    --
    Paskuda03

  • 5. Data: 2014-08-03 13:50:43
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

> [...]
    > potencjalnych nabywców (osób zmęczonych nagabywaniem
    > przez telefonicznych oszustów) jest chyba spora.

    Specjalnie dla szanownego klienta promocja :
    http://telephonecallblocker.com/
    http://hqtelecom.com/callblocker

    --
    Paskuda03

  • 6. Data: 2014-08-03 14:07:04
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:2285afe5-b4fc-47b4-a646-b0be400c6d02@googlegrou
    ps.com...

    > Mnie nikt nie nagabuje telefonicznie. I co chcą ci nagabyjący
    > oszuści telefoniczni?

    To masz dobrze, do nas w zasadzie dzwonili codziennie, czesem
    kilka razy w ciągu dnia. A chcą, oczywiście, pieniędzy :) Generalnie
    dzwonią 2 kategorie:
    1) oszukańcze firemki, oferujące cudowne kołdry, garnki, magiczne
    dżemy leczące choroby, ubezpieczenia zdrowotne w postaci kredytów,
    "tańsze" abonamenty na usługi, itd.
    2) różne firmy, z którymi mamy/mieliśmy umowy i które próbują
    wcisnąć dodatkowe produkty/usługi (netia, cyfra+, cyfrowy polsat, itd).

    Przeglądam log blockera:
    2.8 - 1 telefon
    1.8 - 3 telefony
    30.7 - 2
    29.7 - 5
    26.7 - 3
    itd.

    Przez długi czas miałem w PC modem i za pomocą prostego
    programu własnego autorstwa (ATAPI) odrzucałem te połączenia. Ale to
    wymagało komputera, a dzwonki telefonów i tak raz dzwoniły (ID idzie
    między 1 a 2 sygnałem). Blocker wstrzymuje 1szy dzwonek i jak dla
    mnie, jest idealny.

  • 7. Data: 2014-08-03 14:08:56
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > ikarek pisze tak:
    >
    > No co Ty 200zł to połowa miesięcznego budżetu na żywność :)

    Cena była przykładowa, odnosiłem się do ceny w USA. Oni
    to robią w Chinach (wiem, bo pół roku czekałem zanim mogłem
    to kupić, aż przyjedzie z Chin kontener), więc w Polsce zapewne
    dałoby się ustalić cenę akcepotwalną.

  • 8. Data: 2014-08-03 14:12:59
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "paskuda03" <p...@p...pl> napisał
    w wiadomości news:lrl78l$on5$1@dont-email.me...

    > To grupa o Elektronice - zawsze możesz zaprojektować i sprzedawać.

    Tak wiem, dokładnie zastanawiam się, dlaczego żaden elektronik
    nie zaprojektował i nie sprzedaje :)

> [...]
    > Kto potrzebuje i lubi zaoszczędzić wybiera dobrego operatora
    > VOIP przenosi tam numer stacjonarny i może blokować do woli.

    O, to jest odpowiedź! I faktycznie to działa, blokuje wszystko,
    numery bez identyfikacji, spoza obszaru, itd?

  • 9. Data: 2014-08-03 14:19:38
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "paskuda03" <p...@p...pl> napisał
    w wiadomości news:lrl7mm$r4h$1@dont-email.me...

    > Specjalnie dla szanownego klienta promocja :
    > http://telephonecallblocker.com/
    > http://hqtelecom.com/callblocker

    Dzięki ;p

    Mi specjalnie zależało, żeby miał wstrzymywanie 1szego
    sygnału i białą listę numerów. W połączeniu ze standardowymi
    aparatami Panasonic, które sprzedają nasze markety
    (mającymi funkcję blokowania 20-30 numerów) działa
    to idealnie, tzn. telefony nie dzwonią ani razu.

  • 10. Data: 2014-08-03 14:40:19
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-08-03 11:10, ikarek wrote:
    [...]
    > Sam kupiłem 2sztuki ze strony http://digitone.com/ (najpierw
    > jedną na próbę, potem jeszcze jedną do innego lokalu), co
    > wyniosło mnie 2x (100USD + 20USD przesyłka).
    Z tego co widzę, to to urządzenie jest przeznaczone na rynek
    amerykański. Czyli bazę telefonicznych spammerów sam musiałeś budować?
    Czy po prostu zbudowałeś whitelist-ę?