  • 1. Data: 2014-08-01 15:31:02
    Temat: gniazdo zasilania +5V do druku - poszukiwania
    Od: "jedrek" <j...@s...2>

    Poszukuję gniazda zasilania +5V.
    http://i1.minus.com/ibdHeDb2iqLMNa.jpg
    http://minus.com/i/bdHeDb2iqLMNa
    Środkowy bolec "gorący" w gnieździe ma średnicę 1,25mm, długość bolca 7,5mm
    Bolec się wyłamał i gniazdo do wymiany.
    W podstawie gniazda 3 szpilki w jednym rzędzie w odległości co 2mm.
    Przy "wyjściu" gniazda w podstawie dwa kliny stabilizujące gniazdo w druku.
    Wymiar korpusu gniazda 9mm x 6mm, wysokość = 5mm.
    Średnica otworu wlotowego gniazda ~3,75mm

    Gniazdo współpracuje z wtyczką o średnicy zewnętrznej = 3,45mm i otworkiem w
    środku na występujący w gnieździe bolec.
    Gniazdo pracuje w nawigacji GPS Navroad Q1.

    W sklepie owszem mają podobne gniazda, ale końcówki nie pasują do druku, bo
    inaczej wyprowadzone.

    Pod hasłem "gniazdo 3,5mm" wyrzuca mi wszelkie inne konfiguracje szpilek.
    Ktoś spostrzegawczy widzi poszukiwane gniazdo w którymś ze sklepów?