  • 1. Data: 2014-08-02 10:47:24
    Temat: Microswitch do myszki - też podrabiają?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Padły po 3 latach microswitche Omron D2FC-F-7N w myszy.
    Kupiłem na aledrogo nowe, dałem całe 6zł za sztukę (najdroższe dostępne
    tam) i te wytrzymały 6 miesięcy.
    Wstawiłem aktualnie ze staruszka Microsoftu.

    Da się kupić gdzieś coś, co wytrzyma tyle co oryginalne?

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2014-08-02 14:35:53
    Temat: Re: Microswitch do myszki - też podrabiają?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > tam) i te wytrzymały 6 miesięcy.
    > Wstawiłem aktualnie ze staruszka Microsoftu.
    >
    > Da się kupić gdzieś coś, co wytrzyma tyle co oryginalne?

    Co to za myszka? Chyba coś źle jest zaprojektowana skoro w niej
    tak lecą te wyłączniki... Ja mam myszkę Logitechu już 7 rok pracuje
    bez problemów żadnych.

  • 3. Data: 2014-08-02 15:53:29
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2014-08-02 14:35, Pszemol pisze:
    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > Co to za myszka? Chyba coś źle jest zaprojektowana skoro w niej
    > tak lecą te wyłączniki... Ja mam myszkę Logitechu już 7 rok pracuje
    > bez problemów żadnych.
    A u mnie w logitechu były wymieniane co najmniej raz na gwarancji a
    potem jeszcze
    kilka razy sam wymieniałem. I nie jestem jedynym który miał z tymi myszkami
    problem. Dopiero przyciski wylutowane z jakiejś starej myszki działają
    bez problemu
    od kilku lat.

  • 4. Data: 2014-08-02 16:15:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > Ja mam myszkę Logitechu już 7 rok pracuje bez problemów żadnych.

    No właśnie siódmy rok jest tu kluczowy ;)

    --
    Piter

  • 5. Data: 2014-08-02 21:45:30
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-08-02 10:47, Irokez pisze:
> [...]
    > tam) i te wytrzymały 6 miesięcy.
    > Wstawiłem aktualnie ze staruszka Microsoftu.
    >
    > Da się kupić gdzieś coś, co wytrzyma tyle co oryginalne?

    na alledrogo sa też po 11 :)

  • 6. Data: 2014-08-02 23:06:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.08.2014 10:47, Irokez pisze:
> [...]
    > tam) i te wytrzymały 6 miesięcy.
    > Wstawiłem aktualnie ze staruszka Microsoftu.
    >
    > Da się kupić gdzieś coś, co wytrzyma tyle co oryginalne?
    mnie się nie udało. tzn kupiłem, ale siła nacisku potrzebna do
    przełączenia była dużo większa. więc poszedłem do piwnicy po starą mysz
    "Genius" z wtyczką com i wlutowałem stare. Czasem "przydasie" zalegające
    w piwnicy czy na strychu naprawdę się przydają :)

    ToMasz

  • 7. Data: 2014-08-03 07:54:51
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 02 Aug 2014 21:45:30 +0200, Jawi napisał(a):

    > na alledrogo sa też po 11 :)

    Kupiłem 5 sztuk u chińczyka z $3 z przesyłką.

    P.S. Auto ma rację, że te elementy padają szybko.

  • 8. Data: 2014-08-03 11:18:14
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-08-02 15:53, ww wrote:
    [...]
    > Dopiero przyciski wylutowane z jakiejś starej myszki działają bez
    > problemu od kilku lat.
    Hehe, miałem tak damo - ratowałem mój nowy model Logitecha
    przełącznikami z mojego starego Logitecha. :-D

  • 9. Data: 2014-08-03 12:52:05
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > P.S. Auto ma rację, że te elementy padają szybko.

    Tzn., że masz mądre auto ;)

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 10. Data: 2014-08-03 13:52:18
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2014-08-02 10:47, Irokez pisze:
    > Da się kupić gdzieś coś, co wytrzyma tyle co oryginalne?

    Miałem podobny problem, przełącznik zaczął "świrować" po kilku latach
    intensywnego używania, kupiłem na allegro i wytrzymał tylko 6 miesięcy,
    no to kupiłem raz jeszcze ale a eBay (http://tinyurl.com/pqgcbyf) i był
    to przełącznik D2FC-F-7N (20M). Z tego co wiem to "20M" oznacza
    podwyższoną wytrzymałość mechaniczną (20 milionów kliknięć), normalny ma
    wytrzymałość "tylko" 1 milion

    Tomek
    sowa1968(at)gmail.com