  • 1. Data: 2010-05-17 18:41:12
    Temat: Tarnów-Chełm w sobotę rano
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Witam,

    jest duża szansa że w sobotę rano (start przed 5) pojadę z Rybnika do
    Chełma przez Oświęcim i Tarnów. O ile trasa do Tarnowa jest w zasadzie
    jedna, o tyle potem nie wiem jak jechać.
    W Tarnowie będę pewnie około godziny 8 rano.
    Automapa (z którą pojadę) podpowiada że mam jechać przez Mielec,
    Sandomierz i Kraśnik. Czy to dobry wybór?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 2. Data: 2010-05-17 19:24:33
    Temat: Re: Tarnów-Chełm w sobotę rano
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Mała zmiana - nie przez Tarnów a przez Pilzno (trochę na wschód od
    Tarnowa), zatem problem chyba się rozwiązał - przez Rzeszów.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-05-17 22:27:35
    Od: "Jacek" <j...@N...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Mała zmiana - nie przez Tarnów a przez Pilzno (trochę na wschód od
    > Tarnowa), zatem problem chyba się rozwiązał - przez Rzeszów.

    zalezy o jaki Chełm chodzi :)
    moze gora Chełm niedaleko Debicy
    rowerkiem w godzine mozna zaleciec malo uczeszczanymi drogami
    mozesz zrobic przerwe w D-cy na rozprostowanie kosci i ogladnac gorke

    pozdrawiam
    Jacek

  • 4. Data: 2010-05-17 22:41:51
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 17 May 2010 22:27:35 +0200, Jacek napisał(a):

    > zalezy o jaki Chełm chodzi :)

    O ten co kiedyś był miastem wojewódzkim.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2010-05-17 22:57:56
    Od: "Jacek" <j...@N...pl>

    > O ten co kiedyś był miastem wojewódzkim.
    wiem, pytalem z usmieszkiem
    ale jezeli podrozujesz z rowerem to w D-cy zrob przerwe. odwiedzisz
    gore Chelm z bardzo stara kapliczka na szczycie i ciekawa legenda
    Znaczy tak calkiem nie jest obok Debicy (30km) ale dojazd widokowymi trasami

    pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2010-05-17 23:26:50
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 17 May 2010 22:57:56 +0200, Jacek napisał(a):

    > ale jezeli podrozujesz z rowerem

    Nie, nie podróżuję z rowerem, przynajmniej nie tym razem :)
    To że piszę na pl.rec.rowery i jeżdżę dużo na rowerze nie znaczy że nie
    jeżdżę gdzieś w celach czysto nierowerowych.
    A co do góry Chełm - może kiedyś, nie wykluczam.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2010-05-17 23:30:38
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 17 May 2010 22:57:56 +0200, Jacek napisał(a):

    > ale jezeli podrozujesz z rowerem

    Nie, nie podróżuję z rowerem, przynajmniej nie tym razem :) Być może
    będę miał przednie koło od Krakowa, ale na jednym to nie pojeżdżę.

  • 8. Data: 2010-05-18 12:30:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-17 18:41, *MadMan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > Automapa (z którą pojadę) podpowiada że mam jechać przez Mielec,
    > Sandomierz i Kraśnik. Czy to dobry wybór?

    A nie jest tam gdzieś DK4 zalana znowu?
    Ja bym Ci proponował jechać tak jak ja ostatnio zwykle jeżdżę :) -
    Katowice, Olkusz, Wolbrom, Miechów, Jędrzejów, Chmielnik Szydłów, Łagów,
    Opatów, Annopol, Kraśnik i tu dwie wersje (nie wiem, która lepsza, bo ja
    w Annopolu skręcam na Poniatową) - albo Bychawa, Piaski Chełm, albo
    Krasnystaw, Chełm.
    Zaleta to mały ruch na większości trasy, minus - kiepska (śliska na
    mokro) nawierzchnia w okolicach Chmielnika.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2010-05-18 12:53:17
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 12:30:07 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Ja bym Ci proponował jechać tak

    Dzięki za propozycję, ale znacząco omija to Pilzno, które jest wymaganym
    punktem przelotowym (zabieram tam 1 osobę).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-05-18 21:53:48
    Od: "Jacek" <j...@N...pl>

    > Dzięki za propozycję, ale znacząco omija to Pilzno, które jest wymaganym
    > punktem przelotowym (zabieram tam 1 osobę).

    w kierunku na Rzeszow sa chwilowo utrudnienia w Ropczycach
    DK4 byla tam zamknieta nie wiem jak teraz
    Na Mielec chyba tez nie ma co wybierac trasy bo tez moze byc roznie

    pozdrawiam
    Jacek