  • 11. Data: 2015-02-09 11:02:32
    Temat: Re: bluray 3d i zwykly kabel hdmi
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2015-02-09 o 10:26, yabba pisze:

    > Podejrzewasz, że ekran startowy jest wyświetlany w HD, a menu w FullHD i
    > kabel się już nie wyrabia?

    tak, miałem to samo.

  • 12. Data: 2015-02-09 11:57:51
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    Czytałem na forach i w 100% nie kabel, tylko walniety odtwarzacz. na
    kazdym kablu powinno sie menu wyswietlac.

  • 13. Data: 2015-02-09 12:01:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > tak, miałem to samo.

    Dziwne, że odtwarzacz tak miesza z rozdzielczościami. Ja mam starszego
    bluray (jeszcze nie 3D) i on zawsze daje FullHD (takie zeznania podaje TV).

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2015-02-09 12:06:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:54d892f4$0$2190$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    >>

    > Dziwne, że odtwarzacz tak miesza z rozdzielczościami. Ja mam starszego
    > bluray (jeszcze nie 3D) i on zawsze daje FullHD (takie zeznania podaje

    Ha! Musze skorygować swoją wypowiedź. Jest jednak u mnie różnica pomiędzy
    ekranem startowym i menu.
    Ekran startowy 1080i, menu 1080p.

    Rzeczywiście, strasznie badziewny kabel (jak na dzisiejsze czasy) może nie
    przenosić obrazu z widokiem menu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2015-02-09 12:09:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "MarekP" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czytałem na forach i w 100% nie kabel, tylko walniety odtwarzacz. na
    > kazdym kablu powinno sie menu wyswietlac.

    Czy ten kabel działa z innymi urządzeniami w rozdzielczości 1080p?
    Czy tylko 1080i?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba