  • Data: 2009-07-01 17:04:41
    Temat: bo sie mi komputer nie wlacza
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    no i faktycznie sie nie wlacza. przynajmniej nie zawsze.
    komp to jeden z delli z linii dimension 8200. czasami odpala sie bez
    problemu innym razem nie. pomaga odlaczenie kabla zasilajacego,
    ponowne podlaczenie i wtedy komp odpala. choc tez nie zawsze.
    kabel i podlaczenie zasilania z drugiej strony jest ok.
    jakies pomysly, zanim zaczne rozbierac zasilacz?
    z gory dzieki. <rs>