  • 1. Data: 2009-07-01 17:04:41
    Temat: bo sie mi komputer nie wlacza
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    no i faktycznie sie nie wlacza. przynajmniej nie zawsze.
    komp to jeden z delli z linii dimension 8200. czasami odpala sie bez
    problemu innym razem nie. pomaga odlaczenie kabla zasilajacego,
    ponowne podlaczenie i wtedy komp odpala. choc tez nie zawsze.
    kabel i podlaczenie zasilania z drugiej strony jest ok.
    jakies pomysly, zanim zaczne rozbierac zasilacz?
    z gory dzieki. <rs>

  • 2. Data: 2009-07-01 17:54:05
    Temat: Re: bo sie mi komputer nie wlacza
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > jakies pomysly, zanim zaczne rozbierac zasilacz?

    Kiedys tez tak mialem z kompem.
    U mnie to byly ostatnie podrygi zasilacza.
    Zakup nowego zasilacza rozwiazal problem.

    Arch

  • 3. Data: 2009-07-01 18:18:59
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 1 Jul 2009 19:54:05 +0200, "Archangell" <R...@o...pl>
    wrote:

    >Kiedys tez tak mialem z kompem.
    >U mnie to byly ostatnie podrygi zasilacza.
    >Zakup nowego zasilacza rozwiazal problem.
    >Arch

    dzieki za odpowiedz.
    a jak juz wystartowal, to nie miales problemow? ten komp moze byc
    wlaczony przez pare dni i nie ma problemu. tylko wlasnie czasami z
    wlaczaniem. <rs>

  • 4. Data: 2009-07-01 21:32:53
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 1 Lip, 19:04, rs <n...@n...spam.pl> wrote:
> [...]
    > kabel i podlaczenie zasilania z drugiej strony jest ok.
    > jakies pomysly, zanim zaczne rozbierac zasilacz?

    Było tydzień temu. Uwalony zasilacz.

    Pzdr.
    L.

  • 5. Data: 2009-07-02 17:01:13
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > a jak juz wystartowal, to nie miales problemow? ten komp moze byc
    > wlaczony przez pare dni i nie ma problemu. tylko wlasnie czasami z
    > wlaczaniem.

    To bylo dosc dawno temu ale nie przypominam sobie zeby byly jakies problemy.
    Po prostu pewnego dnia juz sie nie dalo zastartowac kompa. Zasilacz byl
    definitywnie martwy.

    Arch

  • 6. Data: 2009-07-02 17:24:32
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 2 Jul 2009 19:01:13 +0200, "Archangell" <R...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >Po prostu pewnego dnia juz sie nie dalo zastartowac kompa. Zasilacz byl

    no kurcze, ale to nie jest moja sytuacja.
    przeczytaj jeszcze raz to co napisalem. <rs>

  • 7. Data: 2009-07-02 17:39:08
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 1 Jul 2009 14:32:53 -0700 (PDT), Lisciasty
    <l...@g...com> wrote:

    >Było tydzień temu. Uwalony zasilacz.

    dzieki, ale moglbys podac chociaz tytul watku, w ktorym o tym bylo.
    <rs>

  • 8. Data: 2009-07-02 18:22:39
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > no kurcze, ale to nie jest moja sytuacja.
    > przeczytaj jeszcze raz to co napisalem. <rs>

    No kurcze, przeczytalem jeszcze raz i co?
    U mnie efekt byl taki ze po wylaczenia komputera np. na drugi dzien po
    nacisnieciu
    przycisku power nic sie nie dzialo. Wyciagalem i wkladalem wtyczke od
    zasilania komputera
    kilka razy i za któryms tam razem komp startowal. Wszystko do czasu dopoki
    przestal startowac
    definitywnie bo zasilacz definitywnie sie zepsul.

    Arch

  • 9. Data: 2009-07-02 18:40:14
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 2 Jul 2009 20:22:39 +0200, "Archangell" <R...@o...pl>
    wrote:

    >No kurcze, przeczytalem jeszcze raz i co?

    no to, ze chwilowo wprowadziles mnie w blad, bo to co piszesz nizej,
    nie znaczy: "Po prostu pewnego dnia juz sie nie dalo zastartowac
    kompa"

> [...]
    czasu dopoki
    >przestal startowac definitywnie bo zasilacz definitywnie sie zepsul.

    ok. to juz pasuje. trudno w takim razie jak nie ma innych pomyslow
    bede rzezbic w zasilaczu. <rs>

  • 10. Data: 2009-07-03 06:17:01
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    rs pisze:
> [...]
    > kabel i podlaczenie zasilania z drugiej strony jest ok.
    > jakies pomysly, zanim zaczne rozbierac zasilacz?

    A u mnie winna była płyta główna, komp startował, ale zawisał, zanim
    cokolwiek na ekranie wyświetlił, czasem zapiszczał błędem grafiki,
    czasem normalnie wystartował zapominając obudzić grafikę, czasem po
    włączeniu resetował się nonstop. Jak już się uruchamiał, to po
    uruchomieniu systemu potrafiła zawisnąć, ale najczęściej działał normalnie.