  • 21. Data: 2010-02-22 21:36:14
    Temat: Re: brać, nie brać?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-02-18 22:22, ToMasz pisze:

    > nie nie nie i jeszcze raz nie.
    > rAz tam niema mikroprocesora
    > dwa: kup taką ładowarkę ktora ładuje jeden paluszek (nie parami) i
    > "widać" jak bardzo sie naładował. odżałuj kase ale bądź zadowolony z
    > ładwowarki i z zaufania( albo nie) którym darzysz akumulatorki.
    A ma ktoś doświadczenia z takimi:
    GP PowerBank V600D
    " Ładowarka posiada 4 indywidualne kanały ładowania - umożliwia
    ładowanie od 1 do 4 ogniw AA lub AAA w dowolnej kombinacji.
    Ładowarka posiada zabezpieczenie przed przegrzaniem i detekcję stanu
    naładowania (indywidualny pomiar dV/dt, indywidualny pomiar temperatury
    i indywidualny timer).
    Ponadto ładowarka wykrywa ogniwa pierwotne i uszkodzone."

    http://www.tridex.pl/pliki/j/3573.jpg

    ~100zł z 4ma aku 2.8Ah NiMh

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 22. Data: 2010-02-23 19:05:13
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik BartekK napisał:
    > A ma ktoś doświadczenia z takimi:
    > GP PowerBank V600D

    Doświadczenia z tą ładowarką nie mam ale za to mam dwa pytania:
    Czy da się obniżyć prąd ładowania? Prąd do naładowania przez 1 godzinę
    jest dość spory a pożyją dłużej, więcej cykli, jeżeli obniżysz prąd,
    wydłużajac czas.
    Czy ma opcję rozładowania akumulatorka? NiMH nie wymagają za każdym
    razem rozładowania przed ładowaniem ale co jakiś czas trzeba to zrobić.
    Na coś takiego pozwala ładowarka BC700 i inne, bardziej zaawansowane. W
    sumie kosztuje około 100zł + przesyłka. Tylko w zestawie za tą cenę nie
    ma akumulatorków.
    Maciek