  • 11. Data: 2010-02-19 06:50:27
    Temat: Re: bra?, nie bra??
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 19 Feb 2010 07:25:26 +0100, PeJot <P...@o...pl> wrote:

    >Moje 3 eurocenty: BC700 używam od kilku lat, prosta i skuteczna. Wbrew
    >temu co podaje producent w instrukcji, radzi sobie z pojemnościami
    >powyżej 3 Ah, np. w akumulatorach wymiaru R14 ( które montuję na zewnątrz ).

    a gdzie mozna kupic koszyszki na R14/R20? Probowalem zakupic w
    sklepie, ale spojrzeli na mnie zza lady .....

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2010-02-19 08:00:54
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > a gdzie mozna kupic koszyszki na R14/R20? Probowalem zakupic w
    > sklepie, ale spojrzeli na mnie zza lady .....

    Poszukaj w innym sklepie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 13. Data: 2010-02-19 09:05:08
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > temu co podaje producent w instrukcji, radzi sobie z pojemnościami
    > powyżej 3 Ah, np. w akumulatorach wymiaru R14 ( które montuję na

    A ładowarka ta nie monitoruje przypadkiem temperatury?? Myślę, czy to na
    pewno dobre rozwiązanie podłączać coś "na zewnątrz" ;)...

    Konop

  • 14. Data: 2010-02-19 09:14:46
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 19 Feb 2010 10:05:08 +0100, Konop <k...@g...pl> wrote:

    >A ładowarka ta nie monitoruje przypadkiem temperatury?? Myślę, czy to na
    >pewno dobre rozwiązanie podłączać coś "na zewnątrz" ;)...

    przy niskich pradach ladowania (200/500 mA) akku sie nie grzeja, przy
    700 sa cieple, 900 (nie ma, co by tyle ladowala - bo mam BC-700).

    --
    ThinkXtra

  • 15. Data: 2010-02-19 09:19:10
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Konop pisze:

    > A ładowarka ta nie monitoruje przypadkiem temperatury?? Myślę, czy to na
    > pewno dobre rozwiązanie podłączać coś "na zewnątrz" ;)...

    Monitoruje, tyle że ładowanie akumulatora R14 maksymalnym prądem
    oferowanym przez BC700 nie powoduje ich mocnego podgrzewania.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 16. Data: 2010-02-19 20:35:28
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Poszukaj w innym sklepie.

    A jak takie "koszyki miałyby wyglądać ?. Czy ktoś mógłby zazrucić fotkę?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2010-02-19 22:15:12
    Temat: Re: brać, nie brać?
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    tg wrote:

    > dziwne, mam 700 i jak polezy z godzinke czy poltorej z opisem null to
    > zaczyna go potem normalnie ladowac

    Możliwe, bo tam jednak podczas wyświetlania "null" miernik 3V pokazuje
    to pewnie jakimś minimalnm prądem podładuje. Jak nie włączy się
    ładowanie po tej godzince to bym spróbował wyciągnąć akumulatorek i
    włożyć jeszcze raz.

    Mirek.

  • 18. Data: 2010-02-20 09:03:55
    Od: "bujnos" <a...@g...pl>

    > A jak takie "koszyki miałyby wyglądać ?. Czy ktoś mógłby zazrucić fotkę?.

    nie do wiary, google zapytany o "koszyczki na baterie" pokazał m.in to:
    http://sklep.avt.pl/c/pl/168_665/1/1/0/long/koszyki+
    na+baterie.html

  • 19. Data: 2010-02-20 10:07:58
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hllamp$o29$1@news.onet.pl,
    plebi <p...@o...pl> nabazgrał:
    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Nie zdecydowanie - jak poznasz komfort szybkich nowoczesnych
    > ladowarek to tej juz nigdy nie uzyjesz.
    > Doloz troche kasy i kup firmowa szybka. Niesamowity komfort (im
    > szybsza tym lepiej :-))
    > Zwroc uwage przy podawaniu czasu na szybkosc i pojemnosc aku bo
    > niektorzy podaja dla 1000mAh a inni 2800mAh wiec roznica bardzo duza.

    Dzięki wszystkim!
    Trzeba wyłożyć wreszcie trochę kasy...
    i mieć spokój :-)

    Włodek

  • 20. Data: 2010-02-20 23:13:10
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 20 Feb 2010 10:03:55 +0100, "bujnos" <a...@g...pl>
    wrote:

    >nie do wiary, google zapytany o "koszyczki na baterie" pokazał m.in to:
    >http://sklep.avt.pl/c/pl/168_665/1/1/0/long/koszyki
    +na+baterie.html

    dzieki,

    kiedys szukalem, szukalem.....