  • 1. Data: 2013-12-13 10:11:19
    Temat: brak OC a wyrejestrowanie
    Od: w...@a...pl

    Czesc,

    stalo sobie autko (nie jezdzilo), skonczyl sie przeglad i stalo. No i
    ubezpiecznia OC tez nie mialo i stalo. Az pewnej nocy przestalo stac i
    zniknelo. Zgloszone policji...jest umorzenie bo nie wykryto sprawcow.
    Przy okienku w U. Komunikacji pani stwierdzila, ze moze wyrejestrowac
    ale jak nie ma OC to musialaby zglosic w funduszu gwarancyjnym a tu
    pewnie zrobilby sie syf. Wiem "mea culpa".

    Jak z tej sytuacji wybrnac? Czy pani moglaby zapomniec zglosic?

  • 2. Data: 2013-12-13 11:59:13
    Temat: Re: brak OC a wyrejestrowanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik w...@a...pl ...

> [...]
    > pewnie zrobilby sie syf. Wiem "mea culpa".
    >
    > Jak z tej sytuacji wybrnac? Czy pani moglaby zapomniec zglosic?

    Trzeba było zgłosić, ze zginął jak jeszcze miał OC :)

  • 3. Data: 2013-12-13 16:32:54
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Uzytkownik <w...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > pewnie zrobilby sie syf. Wiem "mea culpa".
    >
    > Jak z tej sytuacji wybrnac? Czy pani moglaby zapomniec zglosic?

    A skad wiesz kiedy zniknal? Nie wtedy jak mial jeszcze OC ?

  • 4. Data: 2013-12-13 17:32:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >stalo sobie autko (nie jezdzilo), skonczyl sie przeglad i stalo. No i
    >ubezpiecznia OC tez nie mialo i stalo.

    A dlugo stalo ? Moze polisa jest, z automatycznego przedluzenia.

> [...]
    >pewnie zrobilby sie syf. Wiem "mea culpa".
    >Jak z tej sytuacji wybrnac? Czy pani moglaby zapomniec zglosic?

    I co, tak z grzecznosci ma nadstawiac za was d* ?
    Wydrukuj sobie polise sam, moze nikt nie sprawdzi czy prawdziwa, a jak
    sprawdzi to sam bedziesz sie prokuratorowi tlumaczyl.

    Papierki wszystkie zebrac, ladnie do segregatora zlozyc, gwozdziem do
    szafki przybic zeby sie nie zgubily, i czekac.
    Moze sie przedawni. Terminu przedawnienia formalnie chyba nie ma, ale
    w razie czego wyciagasz umorzenie i masz czarno na bialym ze pojazdu
    nie posiadasz od 2013 roku ..

    Nie probuj ubezpieczac - UFG nie ma dostepu do cepiku i do bazy
    zarejestrowanych pojazdow, natomiast sie chwali ze sprawdza wlasna
    baze polis i wyszukuje nieciaglosci.

    J.

  • 5. Data: 2013-12-13 17:33:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek S." napisał w wiadomości

    >A skad wiesz kiedy zniknal? Nie wtedy jak mial jeszcze OC ?

    No nie, poki nie wiedziales ze zniknal, to powinienes miec OC.

    J.

  • 6. Data: 2013-12-13 17:59:57
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > No nie, poki nie wiedziales ze zniknal, to powinienes miec OC.
    >
    > J.

    A co w sytuacji że zniknął jakiś czas temu, na przykład pół roku albo rok
    gdy miał jeszcze OC ....? Czy jest jakiś obowiązek i termin na zgłoszenie
    zniknięcia/kradzieży pojazdu?

  • 7. Data: 2013-12-13 19:04:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <w...@a...pl>

> [...]
    > pewnie zrobilby sie syf. Wiem "mea culpa".
    >
    > Jak z tej sytuacji wybrnac? Czy pani moglaby zapomniec zglosic?

    Mógłbyś np zawrzeć tę umowę

  • 8. Data: 2013-12-13 23:30:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Dec 2013, J.F wrote:

    > No nie, poki nie wiedziales ze zniknal, to powinienes miec OC.

    Ciekawe pytanie uboczne - co jest warunkiem wymogu ubezpieczenia?
    Bo jak "posiadanie", to IMVHO przeciwnie, bo jak nie wiedział
    że zniknął, to znaczy że nie posiadał :) (a myślał, że posiada,
    zaś podobno za myślenie nie karzą)

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2013-12-14 09:10:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2013 23:30:47 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > Bo jak "posiadanie", to IMVHO przeciwnie, bo jak nie wiedział
    > że zniknął, to znaczy że nie posiadał :) (a myślał, że posiada,

    Ale za usilowanie karza. A tu by bylo usilowanie niezaplacenia OC :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-12-19 10:03:57
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 10:11:19 UTC+1 użytkownik w...@a...pl napisał:
> [...]
    >
    > pewnie zrobilby sie syf. Wiem "mea culpa".
    >

    > Jak z tej sytuacji wybrnac? Czy pani moglaby zapomniec zglosic?

    Ubezpieczenie było w schowku w samochodzie. Cała dokumentacja z ostatnich dziesięciu
    lat.