    Date: Wed, 16 Jul 2014 20:50:06 +0200
    From: ww <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: bucząca obudowa

    Zwariuje zaraz ! Dyski HDD w obudowach revoltec silencer 2, SSD brzęczeć
    chyba nie powinien, wentylator na procesorze zmieniony na silentiumpc
    fera 2, zasilacz zmieniony na bequiet L8, więcej wentylatorów nie ma...
    i buczy !

    Jak się coś położy na górze to tragedia, jak się nie położy to niewiele
    lepiej. Poskręcałem dokładnie wszystko, wywaliłem zbędne blachy.
    Zlikwidowałem efekt przelatującego helikoptera ale nadal buczenie jest
    nieznośne.

    Ile kosztuje niewielka obudowa która NIE BUCZY ? Pewnie zaraz się okaże,
    że 500 zł a kupowanie tańszej to proszenie się o buczenie...