  • 11. Data: 2010-12-08 20:33:00
    Temat: Re: budowa domu na bazie ciezarówki
    Od: "maciej ja" <m...@p...onet.pl>

    >>>>>>>Na parkingach nie mozesz.

    na ulicach londynu zdarza sie widywac ludzi mieszkajacych w campervanach. o
    dziwo nawet teraz w zimie. i to nie... cyganow...

  • 12. Data: 2010-12-08 20:47:11
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "maciej ja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > na ulicach londynu zdarza sie widywac ludzi mieszkajacych w campervanach.
    > o dziwo nawet teraz w zimie. i to nie... cyganow...

    ja tam nie wiem jak jest w londynie, ale wiem jak jest w Polsce (z resztą w
    zachodniej europie kimanie na parkingu przydrożnym w przyczepie ZTCW też nie
    jest dozwolone, a co dopiero mieszkanie)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2010-12-08 22:01:03
    Od: "maciej ja" <m...@p...onet.pl>

    > ja tam nie wiem jak jest w londynie, ale wiem jak jest w Polsce (z resztą
    > w zachodniej europie kimanie na parkingu przydrożnym w przyczepie ZTCW też
    > nie jest dozwolone, a co dopiero mieszkanie)

    zgodnie z twoja wiedza. tysiace kierowcow tirow spiacych codziennie w swoich
    autach a czasem spedzajacy kilka dni na jednym parkingu lamia prawo...???

  • 14. Data: 2010-12-08 23:17:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "maciej ja" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > wlasnie o to chodzi. powierzchnia prawie ta sama z tym ze jestem mobilny i
    > moge pojechac na wakacje we wlasnym M1. dlatego chyba zamist kupowac
    > mieszkanie w bloku zdecyduje sie na takie cos.
    > prawko na C lub D posiadam wiec nic nie stoi na przeszkodzie.
    > tylko w uk takie rzeczy robia ale sa drogie dlatego chce znalezc kogos kto
    > mi bude zbudule z laminatu a ja sobie juz wnetrze zrobie sam.
    > niby googlowalem w poszukianiu czegos takiego w pl ale nic mi nie
    > wychodzi... moze zlych tgow uzywam. pliz niech ktos pomoze.

    A zastanowiłeś się ile będzie kosztować taka trasa na wakacje w M1?
    Bo obawiam się, że taniej jednak wyjdzie wynająć hotel na miejscu...

    No i na co dzień będziesz musiał to gdzieś do wody i kanalizacji
    podłączyć, no chyba że planujesz chodzić w krzaki za potrzebą...

  • 15. Data: 2010-12-08 23:19:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message
    > mojemu znajomemu robią teraz na ciężarówce kino 5D
    > z wysuwaną ścianą boczną więc spoko znjadziesz.

    A co to jest kino 5D?
    Bo 2D to mam w domu, o 3D słyszałem, ale nie wiem co to 5D :)

  • 16. Data: 2010-12-09 00:49:23
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 8 Gru, 20:47, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > ja tam nie wiem jak jest w londynie, ale wiem jak jest w Polsce (z reszt w
    > zachodniej europie kimanie na parkingu przydro nym w przyczepie ZTCW te nie
    > jest dozwolone, a co dopiero mieszkanie)

    Mam lekka faze na kampera, od niedawna jezdze busem, w lato bede go
    wykorzystywal do wloczenia sie po Polsce.

    Prawo jest troche bardziej skomplikowane i pelne luk. Na forum
    kamperowym jest dyskusja o spaniu "na dziko" na kilka ladnych stron.
    W wielu krajach nie wolno "biwakowac" na parkingach. Czyli nie nalezy
    rozstawiac stolikow i krzesel, nie opuszczac podpor w przyczepie.
    W ostatnim sezonie pojawily sie zakazy dzikiego kampingu w Grecji. W
    praktyce policja czepia sie osob biwakujacych w poblizu campingu.
    Jezeli w okolicy nie ma campingu nie robia problemow. Na razie.
    W Polsce (chyba) i Francji nie ma zakazu noclegu "na dziko".

    No i trzeba liczyc sie z kradziezami. Wersja ekstremalna to ukradzenie
    samochodu podczas gdy zaloga spala w przyczepie. Kraza opowiesci o
    usypianiu gazem i pladrowaniu kampera - ale nikt z Forum sam sie z tym
    nie spotkal (chyba). Natomiast na pewno sa gangi wyspecjalizowane w
    grabieniu kamperowcow :(

    Ktos wie jak wygladala historia goscia w DC mieszkajacego w zielonym
    ogorku? Podobno go pogonili :(

    pozdr
    Piotr

  • 17. Data: 2010-12-09 08:46:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > zgodnie z twoja wiedza. tysiace kierowcow tirow spiacych codziennie w
    > swoich autach a czasem spedzajacy kilka dni na jednym parkingu lamia
    > prawo...???

    pisałem o przyczepie... jako przykład.
    Czytaj uważnie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 18. Data: 2010-12-09 19:22:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > "glang" <g...@o...pl> wrote in message
    >
    > A co to jest kino 5D?
    > Bo 2D to mam w domu, o 3D słyszałem, ale nie wiem co to 5D :)

    5D to dwa telewizory. Jeden 2D, drugi 3D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 19. Data: 2010-12-09 19:48:15
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > pewnie. poszukaj ciężarówki która wozi auta rajdowe chyba Kuzaja. w
    > naczepie ma garaż 2 poziomowy i mieszkanie.
    > mojemu znajomemu robią teraz na ciężarówce kino 5D z wysuwaną ścianą
    > boczną więc spoko znjadziesz.

    masz tu
    www.autokontener.pl
    pzdr
    GL

  • 20. Data: 2010-12-10 10:18:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > to zalezy gdzie. Jak na swojej dzialce .. to mozesz. Nikt nie wnika, czy
    > masz fundamenty, czy kola.
    > Na parkingach nie mozesz.

    Z czystej ciekawosci, na podstawie jakiego paragrafu.

    Artur(m)