  • 11. Data: 2014-01-10 20:52:21
    Temat: Re: budowa silnika - ile to jest obrotów
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 10.01.2014 09:36, marsel pisze:
    > To jeszcze zależy czy "łe, łe" mierzysz czymś homologowanym i atestowanym.
    ma się rozumieć że homologowanym i atestowanym. Znaczy okiem i uchem.
    Trochę mi się rozjechał dzwięk i obraz, ale widać o co chodzi:

    http://www.youtube.com/watch?v=5dGbV0jFy4I&feature=y
    outu.be

    ToMasz

  • 12. Data: 2014-01-11 10:11:06
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-10 09:21, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > (przykład)
    > Podczas nieudanej próby rozruchu silnika, na nowym rozruszniku zasilanym
    > zewnętrznie, wydawał takie dźwięki:
    >
    > łe-łe-łe-łe-łe-łe-łe-łe-łe-łe-łe-ł.....
    >
    > W ciągu minuty było 306 razy "łe"
    Nowa jednostka "łe" wcale nie jest taka głupia zwłaszcza w porównaniu do
    watów PMPO albo pojemności chińskich akumulatorów w mAh.
    Dla uściślenia:
    1 "łe" silnika 4 suwowego 4 cylindrowego to pół obrotu wału, a więc 306
    "łe" daje 153 obr/min.
    Jacek

  • 13. Data: 2014-01-12 18:23:26
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-01-11 10:11, Jacek pisze:
    > Nowa jednostka "łe" wcale nie jest taka głupia zwłaszcza w porównaniu do
    > watów PMPO albo pojemności chińskich akumulatorów w mAh.
    no właśnie, w porównaniu z jednostkami wskazanymi przez Ciebie, łe jest
    wręcz precyzyjne, da się wyliczyć ;)