  • 1. Data: 2010-08-17 23:46:18
    Temat: budzetowe autko do 1tys zl wwa i okolice kupie
    Od: panadol <k...@g...com>

    Witam
    Jakby ktos mial sensowne autko do max 1kzl (wiem ze to sie troche
    przeczy ;) )w wwie lub okolicy polecam sie
    Warunek - zarejestrowane w PL. Najchetniej male. Moze byc cos do
    zrobienia z mechaniki/elektryki. Rudą oczywiscie tez nie pogardze w
    ludzkiej ilosci.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-18 08:00:06
    Temat: Re: budzetowe autko do 1tys zl wwa i okolice kupie
    Od: Kupujacy <4...@g...com>

    On 17 Sie, 23:46, panadol <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > Warunek - zarejestrowane w PL. Najchetniej male. Moze byc cos do
    > zrobienia z mechaniki/elektryki. Rudą oczywiscie tez nie pogardze w

    W 2006 r za 1,4kzł awaryjnie kupiłem poloneza rovera (chyba '96 lub
    '97)przejezdzilem nim rok, zanim zmienilem.
    Nawet za strasznie nie palił z tym silnikiem.

    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2010-08-18 08:30:41
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "panadol" <> napisał w wiadomości ...

    >Jakby ktos mial sensowne autko do max 1kzl (wiem ze to sie troche
    >przeczy ;) )w wwie lub okolicy polecam sie

    moim zdaniem szukanie takiego "auta" w W-wie to nieporozumienie...
    rynek takich wynalazków zaczyna się min. 50 km od W-wy i właśnie
    na "prowincji" można całkiem ciekawe rzeczy znaleźć za te pieniądze :)

  • 4. Data: 2010-08-18 14:14:37
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > moim zdaniem szukanie takiego "auta" w W-wie to nieporozumienie...
    > rynek takich wynalazków zaczyna się min. 50 km od W-wy i właśnie
    > na "prowincji" można całkiem ciekawe rzeczy znaleźć za te pieniądze :)

    I tam też zaczyna się radosna twórczość "fachofcóf" wyrobionych w naprawach
    rozrzutników gnoju, freestajlowych spawaczy, wirtuozów szlifierki kątowej.
    Ich wiedza jest jednak niezbyt kompatybilna z silnikami MPI 16V itp, więc
    używane samochody szybko tracą na wartości

    Paweł

  • 5. Data: 2010-08-19 09:08:16
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "PaweL" <> napisał w wiadomości ...

> [...]
    > Ich wiedza jest jednak niezbyt kompatybilna z silnikami MPI 16V itp, więc
    > używane samochody szybko tracą na wartości

    no i ???????
    a tak w ogóle to nie krępuj się: po co tylko MPI 16V?
    od razu weź jakieś V8 bi-turbo :)
    przecież przy tak oszałamiającym budżecie - który w DC może nie wystarczyć
    na dobrą kolację w dobrej restauracji - można w DC wybierać i przebierać w
    każdej,
    nawet najbardziej skomplikowanej technologii motoryzacyjnej...

    Ergo: w tymże samym DC zapewne nie ma wirtuozów szlifierki kątowej,
    zaś za tysiaka można kupić wyłącznie wychuchane cacko, bo to taka
    fura kasy że nie tylko na kolację ale i na całą restaurację tu wystarczy :)
    :) :)