    From: ? on the tree because the monkeys are hunted ?
    <s...@u...spijaczu.kutasowki.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: cHujaWal Y6 2019
    Date: Sun, 22 Sep 2019 00:46:11 +0200
    Sender: http: "//bit.ly/2U5oXdf" ;
    Archive: no

    mariusz wrote:
    > Miałem Y6 ale kupowany bardzo dawno, z 3-4 lata temu, generalnie byłem
    > bardzo zadowolony, telefon służył mi tylko do dzwonienia, oglądania YT i
    > grania. Jedynym minusem była bardzo mała pamięć wew. bo tylko 4,35GB i mimo
    > dokupienia dodatkowej ta wew. to zdecydowanie za mało.
    > Telefon juz jest troche zdezelowany, chciałbym kupić nowego Y6 z roku 2019
    > tylko mam pytanie czy ta wersja jest OK do w/w celów?

    Przypominam co inicjujacy watek mial na mysli,
    tzn. oczekiwal wiazacych odpowiedzi!

    Nafaszerowane MONGOloidy z neoPRLu zarzucily
    GOWNEM i wykazaly ze GLYPHOSAT, NITRAT i inne
    SCIERWA neoKAPITALOIZMU na te DEWOTY ze 100%
    skutecznoscia fukcjonuje!

    WYZDYCHAJ pierdolony zasciankowy MOTLOCHu!!!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Najparszywsze ZLODZIEJE pod lupa:
    http://bit.ly/2mk64rX