  • 1. Data: 2012-09-20 15:35:18
    Temat: sterownosc :-(
    Od: kenobi <p...@g...com>

    Powiedzmy ze mam gre typu maly samochodzik
    na ekranie/mapie w widoku z gory, ze sterowaniem
    podobnym do kursor w lewo/prawo skret w lewo/prawo
    kursor do przodu/tylu samochodzik do przodu tylu -
    z tym ze chialbym by nie bylo to tak toporne
    tylko jak najbardziej sterowne tj by gracz
    mial kontrole/jak najwiekszy mozliwy stopien
    sterownosci, nad samochodzikiem, precyzja jego ruchu
    i dynamiką :-( Jak to wykonac - ciezko cos wykonac
    bo urzadzenia do inputu (a pozostaje tylko mysz i klawka) pozostaja w glebokim
    sredniowieczu.

    Chyba poprobuje czegos w ten sposob ze kursory beda
    dodawac porcje przyspieszenia do tlumionego ruchu
    i ew druga reka (tj lewa) pozwala przez ze dwa
    modyfikujace klawisze (np z x ) zmieniac
    charakterystyke tych przysieszen spod kursora
    ale nie jestem przekonany na ile to dobrze moze
    wyjsc :-( [ogolnie kwestia jest poszukiwanie
    jak najwiekszej sterownosci]