  • 1. Data: 2009-01-30 18:05:17
    Temat: Muzyka w tle strony w zgodzie ze standardami
    Od: Broda <r...@i...pl>

    Wiem, wiem... To zły pomysł itd.
    Ale strona jest właściwie tylko wizytówką śpiewaczki operowej i próbka
    jej możliwości ma się uruchamiać po załadowaniu strony.
    Próbę wyperswadowania automatycznego startu mam już bezskutecznie za sobą.

    Potrzebuję rozwiązania, które działałoby na najczęściej używanych
    systemach operacyjnych pod dowolną przeglądarką, bez pobierania żadnych
    wtyczek - o ile takie rozwiązanie istnieje.

    Znalazłem w sieci coś takiego:

    <object data="http://example.com/file.mp3" type="audio/mpeg"></object>

    Co niestety nie działa.

    Znalazłem takie:

    <object data="http://example.com/file.mp3" type="audio/mpeg">
    <param name=autostart value=true>
    <param name=hidden value=false>
    </object>

    Ale próbuje pobrać wtyczkę Apple quicktime

    Zrobiłem coś takiego:

    <param NAME="FileName" VALUE="http://adabi/master.mp3">
    <param NAME="autoStart" VALUE="true">
    <embed type="application/x-mplayer2"
    pluginspage ="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/"
    src="http://example.com/file.mp3" AutoStart="1">
    </embed>

    I to działa fajnie, ale czy zadziała pod Macintoshem albo Linuchem jakimś?

    Jakieś inne propozycje?
    Z góry bardzo dziękuję za podpowiedzi lub rozwiązania.

    --
    broda

  • 2. Data: 2009-01-30 18:33:16
    Temat: Re: Muzyka w tle strony w zgodzie ze standardami
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Flash.

    lamer

  • 3. Data: 2009-01-30 19:01:46
    Od: Colin <m...@g...com>

  • 4. Data: 2009-01-30 19:23:44
    Od: Broda <r...@i...pl>

    lamer pisze:
    > Flash.
    >
    > lamer

    Na początku myślałem, że proponujesz flasha po czym wyzywasz mnie od
    lamerów :>
    Ale tak jak wspomniałem: bez pobierania żadnych wtyczek, łącznie z
    flashplayerami.

    --
    broda
    http://jacek-pulikowski.izajasz.pl

  • 5. Data: 2009-01-30 19:24:37
    Od: Broda <r...@i...pl>

    Colin pisze:

    > W Linuksie działa.

    No to śmiem przypuszczać, że i pod Maciem zadziała...
    Dzięki.

  • 6. Data: 2009-01-30 22:45:47
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Broda" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale tak jak wspomniałem: bez pobierania żadnych wtyczek, łącznie z
    > flashplayerami.

    Ale flasha ma praktycznie każdy. Dodatkowo dostajesz możliwość zapauzowania
    muzyczki no i buforowanie.

    lamer

  • 7. Data: 2009-01-31 07:28:33
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 19:05:17 +0100, Broda napisał(a):

> [...]
    > jej możliwości ma się uruchamiać po załadowaniu strony. Próbę
    > wyperswadowania automatycznego startu mam już bezskutecznie za sobą.

    Czyli _niezgodnie_ ze standardami. Albo zgodnie, albo autostart.

    BTW. co pani śpiewaczka operowa powiedziała na argument "no, niewidomi
    nie będa mieli możliwości zapoznania się z tą niewątpliwie ciekawą stroną
    z uwagi na zagłuszanie gadacza przez muzyczkę"? Że ch... ją obchodzą
    niewidomi?

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 8. Data: 2009-01-31 08:58:16
    Od: Broda <r...@i...pl>

    ethanak pisze:

> [...]
    > nie będa mieli możliwości zapoznania się z tą niewątpliwie ciekawą stroną
    > z uwagi na zagłuszanie gadacza przez muzyczkę"? Że ch... ją obchodzą

    Nie, strona ma być taką dźwiękową wizytówką. Czyli śpiewaczka daje komuś
    na koncercie w Tokio czy w Nowym Yorku wizytówkę "papierową" a ten ktoś
    wchodzi sobie potem na stronę i słucha jej dźwięcznego głosu.

    Nie bronie pomysłu, ale klientka jest mocno przekonana co do swoich
    założeń dotyczących strony, widać taka branża, jej prawo.
    Nie zależy jej nawet, aby strona była w indeksie Googla, full private.

    --
    broda

  • 9. Data: 2009-01-31 11:43:52
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 09:58:16 +0100, Broda napisał(a):

> [...]
    > na koncercie w Tokio czy w Nowym Yorku wizytówkę "papierową" a ten ktoś
    > wchodzi sobie potem na stronę i słucha jej dźwięcznego głosu.

    Nie byłem nigdy na koncercie w Tokio - czyżby zrobili zakaz wstępu dla
    niewidomych? W NY o ile pamiętam nigdy nie było...

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - Nie bede czekac na Ivo :)

  • 10. Data: 2009-01-31 15:17:38
    Od: Broda <r...@i...pl>

    ethanak pisze:

    > Nie byłem nigdy na koncercie w Tokio - czyżby zrobili zakaz wstępu dla
    > niewidomych? W NY o ile pamiętam nigdy nie było...

    ethanak, nie filozofuj.
    Chodzi o to, że kobieta sama decyduje, komu daje wizytówkę, sama
    decyduje kto odwiedzi jej stronę.
    Umówmy sie, że nawet jeśli przez pomyłkę da wizytówkę osobie niewidomej,
    to ta i tak nie wejdzie na stronę, bo wizytówka papierowa nie jest
    pisana braillem.
    Poza tym idąc dalej, jeśli jednak da wizytówkę osobie niewidzącej, ktoś
    miły przeczyta tej osobie adres a ta otworzy stronę, to nie będzie
    zaskoczona muzyką, gdyż wręczając wizytówkę nasza artystka powie: na tej
    stronie może mnie Pan/Pani usłyszeć mnie w innych utworach... Gdyż taka
    idea przyświeca tej stronie.
    A może faktycznie nie lubi niewidomych i robi tą stronę im na złość, he?

    --
    broda