  • 1. Data: 2009-01-30 17:40:11
    Temat: automatyczne przepisywanie danych z formularzy
    Od: "Piotr " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam taki temat i w sumie nie wiem czy na właściwą grupę. Mam 2 systemy online
    (obsługiwane przeglądarką), system A generuje dane które trzeba wprowadzić do
    formularza systemu B. Do systemu A mam pełen dostęp, mogę wygenerować te dane
    w dowolnej formie. System B jest zamknięty i nikt nie chce napisać importu
    danych. No i jak taki osiołek robię to ctrl+c / ctrl+v między zakładkami w
    Firefoksie. Jak ułatwić sobie życie? Może znacie jakieś narzędzia pozwalające
    importować dane i wklejać jednym klikiem w zdefiniowane pola formularza?
    Przeglądnąłem form-fillery ale takiej opcji nigdzie nie widziałem.

  • 2. Data: 2009-01-30 18:29:30
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 30.01.2009, Piotr <p...@g...SKASUJ-TO.pl> wroted:

> [...]
    > importować dane i wklejać jednym klikiem w zdefiniowane pola formularza?
    > Przeglądnąłem form-fillery ale takiej opcji nigdzie nie widziałem.

    Napisz lokalnie skrypt pobierający dane z A i używający programowego
    browsera do wypełnienia formularza na B.

    http://wwwsearch.sourceforge.net/mechanize/
    http://twill.idyll.org/

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 3. Data: 2009-01-31 11:09:56
    Od: "Piotr " <p...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Staniak <g...@w...pl> napisał(a):

    > http://wwwsearch.sourceforge.net/mechanize/
    > http://twill.idyll.org/

    dzięki wielkie, to jest to czego szukałem!
    idąc tym tropem znalazłem jeszcze http://developer.spikesource.com/wiki/
    index.php/Projects:TestGen4Web - rewelacja!

  • 4. Data: 2009-01-31 11:50:43
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 31.01.2009, Piotr <p...@W...gazeta.pl> wroted:

    > dzięki wielkie, to jest to czego szukałem!
    > idąc tym tropem znalazłem jeszcze http://developer.spikesource.com/wiki/
    > index.php/Projects:TestGen4Web - rewelacja!

    Fajne, tego wcześniej nie znałem, dzięki.

    GS

  • 5. Data: 2009-02-26 22:42:58
    Od: Marcin Stępnicki <m...@g...com>

    To ja dorzucę jeszcze http://seleniumhq.org/