  • 11. Data: 2019-06-28 16:07:41
    Temat: Re: ceny telefonów, skąd ten rozjazd?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-06-26 o 21:03, the_foe pisze:
    > Zauważyliście, ze ostatnio strasznie rozjechały się ceny telefonów,
    > trochę to dziwne, bo przecież konkurencja polega na tym, ze nie może być
    > az takich różnic a tu:
    >
    > Xiaomi mi9 SE 64GB:
    > Amazon.de : 310EUR (1360 zł - wg kursu sprzedaży mbank)
    > Morele: 1375
    > bestcena 1236
    > mediaexpert 1499
    >

    > ktoś coś rozumie?

    Myślę, że porównujesz pazerność i gnębienie własnego narodu z normalnym
    rynkiem. Najtańsza pozycja na liście jak czytam regulamin to jest
    jedynie wynajmem za kaucją telefou, umowa najmu jest na czas
    nieokreślony i może zostać rozwiązana w każdym momencie. Więc nie możesz
    tego traktować jako zakup jak w pozostałych przypadkach.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2019-06-28 17:36:07
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Myślę, że porównujesz pazerność i gnębienie własnego narodu z normalnym
    > rynkiem.

    wyobraź sobie taką sytuacje: masz biznes. Absolutne minimum opłacalności
    to sprzedaż (czegokolwiek) za 1000zł. ale średnia cena rynkowa takiego
    samego produktu to 1200zł. podnosisz cenę, towar sie sprzedaje. Czy to
    jest gnębienie narodu i pazerność? Nie bardzo. Jeśli są barany które
    kupią - niech płacą. Tak sie sprzedaje 99.9% produktów. ja bym
    powiedział że pazerność i gnębienie, występuje w takim przypadku, gdy
    rolnik za swoje produkty dostaje 14% ich rynkowej ceny. a gnębi go...
    końcowy sprzedawca? JEśli tak, to jego pomocnikami są rząd i klienci bez
    mózgów, którzy towar oceniają tylko na podstawie kolorowej reklamy

    ToMasz

  • 13. Data: 2019-06-28 18:07:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-06-28 o 17:36, ToMasz pisze:

> [...]
    > jest gnębienie narodu i pazerność? Nie bardzo. Jeśli są barany które
    > kupią - niech płacą. Tak sie sprzedaje 99.9% produktów. ja bym

    Benzyna już po 5.20 ale barany kupują, podnośmy dalej...

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2019-06-28 18:52:39
    Od: the_foe <t...@c...pl>

> [...]
    > końcowy sprzedawca? JEśli tak, to jego pomocnikami są rząd i klienci bez
    > mózgów, którzy towar oceniają tylko na podstawie kolorowej reklamy

    nie wiem gdzie x-kom to sprzedaje po tych cenach, ale na allegro to ma
    literalnie 0 sprzedaży tych pozycji.

    --
    @foe_pl

  • 15. Data: 2019-06-28 18:57:00
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2019-06-28 o 16:07, Irokez pisze:

> [...]
    > nieokreślony i może zostać rozwiązana w każdym momencie. Więc nie możesz
    > tego traktować jako zakup jak w pozostałych przypadkach.

    mówiąc prawdę bestecenę dałem tylko po to by wyprzedzić argument, ze w
    Polsce da się jednak kupić taniej niż w Amazon.de.
    Chodzi mi przede wszystkim porównanie z realnymi graczami i trudno mi
    zrozumieć, czemu na na neonecie czy mediaexpert cena musi być wyższa niż
    na Amazon ? Jeszcze rok temu było odwrotnie.

    --
    @foe_pl

  • 16. Data: 2019-06-28 19:09:43
    Od: p...@g...com

    Skala. Gracz globalny i pionki ;-)

  • 17. Data: 2019-06-28 22:10:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-06-28 o 19:09, p...@g...com pisze:
    > Skala. Gracz globalny i pionki ;-)

    Żadna skala, tylko wyzysk i gnębienie Polskich obywateli.
    Mówisz że Amazon to duży gracz, to porównajmy tego samego gracza w
    europie, na przykład Samsung Galaxy A50 black 128GB Exynos 9610:
    Mediamarkt.de - 298,99Eur - po kursie revolut aktualnie 1268,94zł
    Mediamarkt.pl - 1599zł

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2019-06-29 15:50:18
    Od: p...@g...com

    Nie ma przymusu wspierania tego gnębienia i wyzysku ;-) Amazon ma a50 poniżej 300 EUR
    i wysyła do PL. A MM ? W sloganie reklamowym mieli coś o idiotach ;-)

  • 19. Data: 2019-06-29 17:12:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-28 o 11:55, p...@g...com pisze:
    > no bez jaj, ja wiem ze gwarancja itp ale przy telefonach do 1000 pln imho nie ma co
    sie napinac :-)

    > https://www.pepper.pl/promocje/xiaomi-mi9-se-6128gb-
    global-black-168842

    > 1.078zł

    Heh, USENET, gdzie nikt nie klika do końca w linki :]

    Uwielbiam takie "sytuacje". Odpowiednia argumentacja i adres :
    www.zdupy.com.pl/noichuj.html powoduje że ludzie dają wiarę, że tam jest
    coś napisane ale nie chce im się kliknąć o czytaniu już nie pisząc.

    Potrafią "dyskutować" całymi dniami o niczym :D ale konkretów brak.

    Prześledziłeś może wszystkie końcowe ceny, wszystkich wymienionych
    linków i "promocji" w tym watku, łącznie z "brak w magazynie"?

    Nie wiem, może tym co wystawiają tak dumpingowe ceny, zależy na kasie z
    przekierowań, lub na wyświetlaniu reklam?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 20. Data: 2019-06-29 19:37:37
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-06-29 o 15:50, p...@g...com pisze:
    > Nie ma przymusu wspierania tego gnębienia i wyzysku ;-) Amazon ma a50 poniżej 300
    EUR i wysyła do PL. A MM ? W sloganie reklamowym mieli coś o idiotach ;-)

    Akurat to był przykład, to że akurat w nim wystąpił MM ma najmniejsze
    znaczenie.
    Problem jest gdzie indziej, nikły procent kupuje na Amazonie, MM
    niemieckim czy ebay niemieckim/hiszpańskim/jakikolwiek innym normalnym
    nie gnębiącym swoich obywateli kraju jak Polska, "...ale jedziemy w to,
    bo ciemny lud to kupi".

    --
    Irokez