  • 11. Data: 2010-04-10 08:22:23
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    .Peeter wrote:

    > Ja kiedyś jednego wystawiłem na patrol z suszarką za zakrętem. ;-)
    > Zadowolony pewnie nie był...

    I co, dumny z siebie byłeś?

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-04-10 08:23:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Na odcinku 70 rozbujaliśmy się do 120 Udając,
    > że próbuję się z nim ścigać, wystawiłem go pięknie pod fotoradar :D To
    > już jest mój 2 taki trefniś :D

    Trzeba było i samemu przed nim przejechać nie zwalniając, w końcu
    należało Ci się tak samo jak tamtemu.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-04-10 09:24:56
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek M." <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam silnik 3.0 a z tyłu na klapie znaczek 2.0 tdi i lecze takich szybko
    > hehehehe
    Ja tam też mam 3.0 ale to gowno warte
    Zawsze się znajdzie ktoś kto ma 3.0 5.0 6.0 i więcej.0
    więc nie ma się czym podniecać.

  • 14. Data: 2010-04-10 10:36:01
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wojtek M." <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam też mam 3.0 ale to gowno warte
    > Zawsze się znajdzie ktoś kto ma 3.0 5.0 6.0 i więcej.0
    > więc nie ma się czym podniecać.

    A ja leczę wszystkich "władców pojemności" na zakrętach. Dowolnym truchłem.
    Aczkolwiek najfajniej leczy się ich Focusem 2.0 TDCi ;)

    Jurand.

  • 15. Data: 2010-04-10 12:18:10
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:1o30cg938z22w$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Czyli, drogi Jacusiu, przyznajesz się, że łamiesz przepisy?

    Nie przyznaję się dupoknociarzu adasiu.

  • 16. Data: 2010-04-10 12:45:53
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > Czyli starasz się dorównać im poziomem?

    Twój z pewnością przewyższam

  • 17. Data: 2010-04-10 13:09:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:18:10 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Nie przyznaję się dupoknociarzu adasiu.

    Nie? Czyli zaprzeczasz, że jechałeś 120km/h przy ograniczeniu do 70?

    P.S. Co, żal Ci dupę ściska, że fotografuję modelki,a Tobie tylko rurki PEX
    do dmuchania zostają?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 18. Data: 2010-04-10 15:17:25
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A ja leczę wszystkich "władców pojemności" na zakrętach. Dowolnym
    > truchłem. Aczkolwiek najfajniej leczy się ich Focusem 2.0 TDCi ;)

    Kurwa.... sami lekarze na drodze

  • 19. Data: 2010-04-10 15:26:57
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:vj2rjv3t3x1w$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Nie? Czyli zaprzeczasz, że jechałeś 120km/h przy ograniczeniu do 70?

    Czy ja gdziekolwiek napisałem, że jechałem z predkością 120km/h ?
    Napisałem, że udałem, że się ścigam i się rozbujaliśmy do 120
    A 120 czego ? Przecież nie pisałem. Może to było na odcinku 120m , a ja
    zwolniłem nie porzkraczając dozwolonej prędkości ?
    Z resztą też nie napisałem jaka prędkość była dozwolona na tym odcinku :D
    Ale oczywiście adaś dupoknociarz zawsze wszystko wie najlepiej, bo jest
    dupoknociarzem :D

    > P.S. Co, żal Ci dupę ściska, że fotografuję modelki,a Tobie tylko rurki
    > PEX
    > do dmuchania zostają?

    Wiesz, adasiu dupoknociarzu fotografować to ty sobie możesz, ale i tak nie
    podmuchasz, "nie dla adasia kiełbasia", a o tym, że i w portkach masz licho
    to wszyscy wiemy, bo takze i w tych sprawach jesteś tylko i wyłącznie
    dupoknociarzem :D

  • 20. Data: 2010-04-10 16:07:16
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:vj2rjv3t3x1w$.dlg@oldfield.org.pl...

    > P.S. Co, żal Ci dupę ściska, że fotografuję ...

    Tak, adasiu dopoknociarzu, ponieważ ja prowadzę oficjalną działalność
    gospodarczą, płacę ubezpieczenia oraz podatki, a ty w zakresie pracy
    chwalisz się na blogu, ze robisz prace komercyjne. Jak wiadomo prace
    komercyjne to te, z których czerpie się korzyści materialne.
    Skoro czerpiesz z tego korzyści materialne to mam pytanie: czy robisz to
    uczciwie odprowadzając stosowne podatki ?
    Bo jeżeli nie to okradasz państwo czyli nas wszystkich.
    Jakoś trudno mi uwierzyć, że fotografujesz tylko i wyłącznie za friko czy
    dmuchanie zwłaszcza, że większość twoich modelek jest w takim wieku, że za
    ich dmuchanie to nieźle by ci wydmuchali "wydech" w pierdlu. Tak adasiu za
    pedofilię mogą ci nieźle rozkalibrować "oczko" :D
    Prawie wszystkie te niby modelki to dzieci.
    Tak więc jak zwykle dużo szczekasz i się chwalisz, a nie ma o co :D
    Co zaś się tyczy zdjęć to zawodowcem nie jestem, ale fotografią
    interesowałem się amatorsko od dziecka i tak jak ty bawiłem się w
    fotografowanie oraz wywoływanie oraz robienie odbitek i fotomontaży. Poza
    tym od dziecka posiadałem dobry sprzęt fotograficzny, więc jako takie
    pojęcie o fotografii i pracy światłem mam i potrafię odróżnić dzieło od
    knota i mogę powiedzieć jedno: tutaj masz całkowitą rację, twoje zdjęcia to
    knoty bez wyrazu i pomysłu, nie mówiąc już o złym oświetleniu i wielu
    błędach fotograficznych, a najfajniejsze jest audytorium, które ocenia twoje
    zdjęcia - toż to są te dziewczęta, którym robiłeś zdjęcia :D
    Tak więc adasiu dupoknociarzu kolejny raz wystawiłeś się na pośmiewisko :D