  • 21. Data: 2016-11-17 07:56:15
    Temat: Re: chkdsk i klonowanie [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/16/2016 2:57 PM, Tomaszek wrote:
    > Niniejszym zostałeś zaklasyfikowany jako gramatyczny nazista;)Gdybym tak
    > miał z każdym nie rozmawiać, kto kaleczy język to niedługo nie miałbym
    > się do kogo odzywać. Takie czasy:(

    mało mnie interesują twoje klasyfikacje i zawodzenia.

    > Nie poznaliśmy jednak istoty problemu. Jakiś program poradził sobie z
    > jakimiś błędami.

    owszem poznaliście. z czymś jeszcze masz problemy? <rs>

  • 22. Data: 2016-11-17 08:06:48
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.11.2016 nadir <n...@h...org> napisał/a:

    > A może da radę stary Norton Ghost z opcją -FRO, która ignoruje błędy
    > dysku źródłowego?

    Clonezilla też ma opcję -rescue, no ale trzeba podjąć
    trud czytania manuala :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 23. Data: 2016-11-18 22:14:14
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/18/2016 2:19 PM, cana wrote:

    > mnie przy przenosinach
    > z hdd na ssd przy badach na systemowej
    > pomógł aiomei backuper zbootowany z usb,
    > skopiowałem z błędami, naprawilem na ssd i działa do dziś, hdd
    > źródłowy zresztą też i to w mniej komfortowych warunkach bez
    > fanaberii :-)

    dzięki. widać, że nie czytałeś wątku. też przy użyciu tego programu
    rozwiązałem swój problem. chyba można go spokojnie polecać. <rs>

  • 24. Data: 2016-12-05 18:38:40
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/2/2016 1:44 PM, cana wrote:
    > czytałem, ale chyba nie cały topic...