  • 11. Data: 2012-05-28 09:32:14
    Temat: Re: chwilowa przeciazalnosc smd 1206
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-05-27 23:36, bartekltg pisze:
    > Tak więc test wyglądał tak, że na 5 sekund przykładano
    > albo napięcie maksymalne, albo napięcie 2.5 raza większe
    > niż dające moc znamionową, cokolwiek jest mniejsze.
    Czyli jest ok. Skoro najpodlejsze 1206 mają 0.25W, a "dobre" 0.5W i
    lepiej, a mogę przeciążyć przez 5s do 2.5x czyli 0.75W - 1.5W - to mi
    wystarczy, dam 4szt i ok. Zwłaszcza że mi 0.1-0.2s wystarcza, byle
    pobrać te 4-5W w miarę kontrolowany sposób.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 12. Data: 2012-05-28 10:04:22
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 09:32, BartekK pisze:
    > Czyli jest ok. Skoro najpodlejsze 1206 mają 0.25W, a "dobre" 0.5W i

    A ten datasheet był do najpodlejszych?
    Starałem się klikać co po lepszych w ramach TME:)

    > lepiej, a mogę przeciążyć przez 5s do 2.5x czyli 0.75W - 1.5W - to mi

    Hmmm, trochę się różnimy w pojmowaniu związku napięcia
    na rezystorze z mocą przez niego wydzielaną, ale
    skoro nie ma to tu znaczenia, to nie bedę za mocno marudził,
    że IMHO 6.25 raza ;)

    > wystarczy, dam 4szt i ok. Zwłaszcza że mi 0.1-0.2s wystarcza, byle
    > pobrać te 4-5W w miarę kontrolowany sposób.

    Nie mam wyczucia, więc sprawdziłbym, czy się nie odlutują;)

    pzdr
    bartekltg

  • 13. Data: 2012-05-28 11:32:38
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > A ten datasheet był do najpodlejszych?
    > Starałem się klikać co po lepszych w ramach TME:)

    Tak jak pobieżnie czytam ten datasheet to nie widzę tam 1206 0.5W, a że TME
    go podlinkowało pod jakieś 1206 0.5W to jeszcze nie dowód.
    P.G.