  • 1. Data: 2012-05-26 20:59:45
    Temat: maksymalne napięcie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    co oznacza w układach scalonych maksymalne dopuszczalne napięcie na danym
    wejściu? chodzi mi o to, czy tam jest jakiś układ - dioda dołączona do VCC?
    jeśli dam większe napięcie przez opornik, to ta dioda się włączy, czy jednak
    układ się spali? ADC0832...

  • 2. Data: 2012-05-27 01:52:31
    Temat: Re: maksymalne napięcie
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 26.05.2012 20:59, identyfikator: 20040501 wrote:
    > co oznacza w układach scalonych maksymalne dopuszczalne napięcie na
    > danym wejściu?
    Zazwyczaj, że jak je przekroczysz to układowi może stać się krzywda.

    > chodzi mi o to, czy tam jest jakiś układ - dioda
    > dołączona do VCC?
    Zależy od układu.

    > jeśli dam większe napięcie przez opornik, to ta dioda
    > się włączy, czy jednak układ się spali? ADC0832...
    A spróbowałeś zajrzeć do dokumentacji?

    Michoo

  • 3. Data: 2012-05-27 10:12:22
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Michoo wrote:
> [...]
    (ciap)
    > A spróbowałeś zajrzeć do dokumentacji?

    Widzę, że bułka się nie skończyła.

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 4. Data: 2012-05-27 11:16:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Widzę, że bułka się nie skończyła.

    zapisz się do Platformy

  • 5. Data: 2012-05-27 13:31:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michoo,

    Sunday, May 27, 2012, 1:52:31 AM, you wrote:

    > Zazwyczaj, że jak je przekroczysz to układowi może stać się krzywda.

    Ale po co to dokarmiasz?

    [...]

    > A spróbowałeś zajrzeć do dokumentacji?

    Musiałby być ciężko chory, żeby to zrobić.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-05-27 13:38:01
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale po co to dokarmiasz?
    >
    > [...]
    >
    > Musiałby być ciężko chory, żeby to zrobić.

    A kiedy wyzdrowiał?

    Waldek

  • 7. Data: 2012-05-27 13:42:41
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Platforma, Platforma, Platforma, Europa!

  • 8. Data: 2012-05-27 13:46:09
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    identyfikator: 20040501 wrote:

    > Platforma, Platforma, Platforma, Europa!

    Widzę, że jednak jeszcze nie. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!!

    Waldek

  • 9. Data: 2012-05-27 14:31:23
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Waldek

    nie myślałeś, żeby może występować na forum Wspólnoty Europejskiej
    Zjednoczonej? z takimi poglądami...

  • 10. Data: 2012-05-27 16:26:58
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    > Platforma, Platforma, Platforma, Europa!

    Ktoś mi powie, o co mu chodzi z ta platformą?

    On serio uważa, że do lutowani płytek trzeba "być w partii"?

    pzdr
    bartekltg