  • 1. Data: 2014-07-20 20:24:27
    Temat: ciekawostek ciąg dalszy
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    kupiłem dysk sata, podłączam go przez adapter USB do komputera i...
    w głośnikach pojawia się bardzo głośne trzeszczenie
    dysk co chwilę się restartuje...

    ciekawe czy po/eu by podołało takim zagadnieniom...

  • 2. Data: 2014-07-20 23:25:05
    Temat: Re: ciekawostek ciąg dalszy
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 20.07.2014 20:24, feldmarszałek tusk pisze:
    > kupiłem dysk sata, podłączam go przez adapter USB do komputera i...
    > w głośnikach pojawia się bardzo głośne trzeszczenie
    > dysk co chwilę się restartuje...
    >
    > ciekawe czy po/eu by podołało takim zagadnieniom...

    Ty niedźwiedź chyba nie na polowanie tu przychodzisz ....

    p. m.

  • 3. Data: 2014-07-21 00:03:02
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" napisał w wiadomości grup

    >kupiłem dysk sata

    Najprawdopodobniej go ukradłeś. Nie stac cie na dysk sata :P No chyba ze
    zajumałes ukradkiem z tacy elenuelu twoja mac ;)

  • 4. Data: 2014-07-21 03:02:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    > kupiłem dysk sata, podłączam go przez adapter USB do komputera i...
    > w głośnikach pojawia się bardzo głośne trzeszczenie
    > dysk co chwilę się restartuje...

    Napisz więcej na temat tego dysku... i gniazdka USB...

    Jesteś pewny, że adapter SATA nie potrzebuje zewnętrznego
    zasilacza? Typowe gniazdko USB dać może zaledwie 500mA
    a większe dyski twarde zwykle wymagają więcej prądu, więc
    podłączenie go wprost do USB tylko, bez zasilacza daje takie
    efekty.

    No chyba że masz specjalne gniazdko USB w komputerze
    ze zwiększonym ponad limity standardowe prądem max,
    które oznaczane jest zwykle USB Power (w moim HP tak jest).
    Ale to jest wtedy jedno wybrane gniazdko, a reszta jest standard.

  • 5. Data: 2014-07-22 16:30:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-07-20 20:24, feldmarszałek tusk pisze:
    > kupiłem dysk sata, podłączam go przez adapter USB do komputera i...
    > w głośnikach pojawia się bardzo głośne trzeszczenie

    Nasmarować trzeba.. Nie było dołączonej tubki oliwy podobnej jak do
    maszyny do szycia?

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2014-07-22 17:24:47
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

> [...]
    > w głośnikach pojawia się bardzo głośne trzeszczenie
    > dysk co chwilę się restartuje...
    >
    > ciekawe czy po/eu by podołało takim zagadnieniom...

    Nie jestem z po, więc nie bawię się we wróżenie z fusów, ani magią ;)
    Ale mogę Cię zapewnić, że tusk nie ma z tym nic wspólnego:)

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

  • 7. Data: 2014-07-22 20:18:49
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Jul 2014 20:24:27 +0200
    doszła do mnie wiadomość <lqh1h2$hk1$1@node2.news.atman.pl>
    od feldmarszałek tusk <N...@g...pl> :
    >kupiłem dysk sata, podłączam go przez adapter USB do komputera i...
    >w głośnikach pojawia się bardzo głośne trzeszczenie
    >dysk co chwilę się restartuje...
    >
    >ciekawe czy po/eu by podołało takim zagadnieniom...

    Zarówno Donald Tusk jak i Manuel Barroso nie mają kłopotów z dyskami
    łączonymi po USB, nie muszą też kupować po sześć nagrywarek aby trafić
    na sprawną, wiesz z jakiego powodu?
    Oni nie kupują komputerów na kilogramy w składnicy złomu.
    Twoje komputery są zepsuta, są zepsute w całości, wywal je do śmieci i
    kup nowe ze sklepu, najlepiej z gwarancją, zaplombowaqne lub
    zaspawane, oszczędzisz sobie i innym kłopotu.

  • 8. Data: 2014-07-23 00:42:10
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 20:18:49 +0200, Olaf Frikiov Skiorvensen napisał(a):

> [...]
    > kup nowe ze sklepu, najlepiej z gwarancją, zaplombowaqne lub
    > zaspawane, oszczędzisz sobie i innym kłopotu.

    Niech lepiej zacznie od metalowych kulek. Jak będzie miał dwie i nie okaże
    się, że w ciągu godziny jedną zgubił, a drugą popsuł, to może są jakieś
    szanse...

    [ Tak śmierdzą tylko pingwiny i niektóre zakonnice. ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]