  • 1. Data: 2014-07-18 18:51:45
    Temat: Grafika NVidia GTX750 czy GTX650 TI ?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    GTX650 TI jest starsza, ale chyba w podobnej cenie oferuje większą
    prędkość. Co oznaczają te literki TI, skrót od TITAN?

  • 2. Data: 2014-07-18 19:07:10
    Temat: Re: Grafika NVidia GTX750 czy GTX650 TI ?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-18 18:51, Borneq pisze:
    > GTX650 TI jest starsza, ale chyba w podobnej cenie oferuje większą
    > prędkość. Co oznaczają te literki TI, skrót od TITAN?
    Ale GTX650 TI (a chyba obie) ma Best Screen Size = 1600 x 900 a potrzeba
    1920 x 1080, czy to znaczy że nie pójdzie, czy tylko że jest to preferowana?

  • 3. Data: 2014-07-18 20:55:44
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Relacja wydajności w grach 3D nie zawsze przekłada się na wydajność w
    obliczeniach GPGPU (takich jak OpenCL). Niektóre portale testują karty
    graficzne również pod kątem zastosowań GPGPU, tam musiałbyś sprawdzić (może
    się okazać że 750 w OpenCL jest szybszy lub znacznie szybszy od 650 Ti).

    > Ale GTX650 TI (a chyba obie) ma Best Screen Size = 1600 x 900 a potrzeba
    > 1920 x 1080, czy to znaczy że nie pójdzie, czy tylko że jest to
    > preferowana?

    Nie ma czegoś takiego jak "best screen size" (tzn. jest, ale w monitorach).
    Obie karty normalnie obsługują 1080p.

  • 4. Data: 2014-07-18 21:23:08
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-18 20:55, maX pisze:
> [...]
    > graficzne również pod kątem zastosowań GPGPU, tam musiałbyś sprawdzić
    > (może się okazać że 750 w OpenCL jest szybszy lub znacznie szybszy od

    Czytałem że zwykłe 650 ma coś 384 jednostki, w porównaniu do 500
    jednostek 750, ale wersja Ti ma ich aż 768

  • 5. Data: 2014-07-18 22:22:19
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > Czytałem że zwykłe 650 ma coś 384 jednostki, w porównaniu do 500 jednostek
    > 750, ale wersja Ti ma ich aż 768

    Nieistotna jest specyfikacja, istotne są wyniki benchmarków w interesujących
    cię zastosowaniach (zależy jescze czy pojedynczej precyzji, czy podwójnej).