  • 121. Data: 2011-11-24 10:53:52
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-24, Nikanor <n...@g...pl> wrote:

    > Patrz - to jak z motocyklistami. Człowiek nie musi żadnego znać. Wystarczy
    > się naczytać jak gwałcą te staruszki na pasach, czysta na kole z wędką na
    > szyi, czy czym tam.

    Rozjezdzanie staruszek to jest fakt, potwierdzony na preclu.

    A tak na serio - zatrzymania i sprawy sadowe to tylko fikcja jest?
    Oddawanie gruntow kosciolowi to tez fikcja? Umowa na A4 to tez fikcja?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 122. Data: 2011-11-24 11:01:19
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A tak na serio - zatrzymania i sprawy sadowe to tylko fikcja jest?
    > Oddawanie gruntow kosciolowi to tez fikcja? Umowa na A4 to tez fikcja?

    Proste, o dobrych politykach sie nie pisze. To tak jak z motonitami i
    kawasaki. Tez bym nie generalizowal i tez naiwnie wierze ze sa politycy
    z powolaniem.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 123. Data: 2011-11-24 11:13:40
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-24 12:01:19 +0100, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> said:

    > Proste, o dobrych politykach sie nie pisze. To tak jak z motonitami i
    > kawasaki. Tez bym nie generalizowal i tez naiwnie wierze ze sa politycy
    > z powolaniem.

    Tylko czemu kurna tak skrzętnie się maskują?

    de Fresz

  • 124. Data: 2011-11-24 11:14:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-24, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Tylko czemu kurna tak skrzętnie się maskują?

    Bo ksieza oficjalnie nie moga zajmowac sie polityka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 125. Data: 2011-11-24 11:16:04
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisała rzekomo
    > Rozjezdzanie staruszek to jest fakt, potwierdzony na preclu.
    > A tak na serio - zatrzymania i sprawy sadowe to tylko fikcja jest?
    > Oddawanie gruntow kosciolowi to tez fikcja? Umowa na A4 to tez fikcja?

    A co, widziałeś ją, tę umowę?
    Hę?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 126. Data: 2011-11-24 11:18:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-24, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > A co, widziałeś ją, tę umowę?
    > Hę?

    No wlasnie nie baldzo, ponoc jest ale bardzo pilnie strzezona. No i z
    tego co widac jest bardzo dla panstwa niekorzystna bo jakas prywatna
    firma dyma panstwo ktore nic z tym nie moze za bardzo zrobic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 127. Data: 2011-11-24 11:46:37
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisała rzekomo
    > No wlasnie nie baldzo, ponoc jest ale bardzo pilnie strzezona. No i z
    > tego co widac jest bardzo dla panstwa niekorzystna bo jakas prywatna
    > firma dyma panstwo ktore nic z tym nie moze za bardzo zrobic.

    Zacytuję klasykę:
    "To są złe języki, ludzkie pomówienia, Adaś."

    Może ona nie istnieje, albo jest wręcz bardzo korzystna dla państwa?
    Trochę wiary. (:

  • 128. Data: 2011-11-24 12:13:09
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 24 Nov 2011 11:49:33 +0100, Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    wrote:

    [...]
    > a gdzie Ty widzisz w USA liberalizm w ostatnich latach?
    > A w szczególności: "friedmanowski".

    Dzisiejsza sytuacja w Stanach zaczęła się przecież w erze Reaganomics,
    które
    były jak najbardziej liberalne z punktu widzenia ekonomii - cięcia
    podatkowe
    dla firm i bogatych ludzi żeby "stymulować gospodarkę".

    No więc zastymulowały skutecznie wynajmowanie sobie lobbystów. To w sumie
    dość liberalne, państwo nie wtrącało się w akumulację pieniędzy przez
    bogatych
    ludzi i w kupowanie sobie przez nich przedstawicieli legislatury. W końcu
    to zupełnie w porządku że korporacja to człowiek i może wydawać
    nieograniczone
    ilości pieniędzy na kampanie wyborcze polityków, nie można bez sensu
    ograniczać
    swobody, prawda?

    Ech.

    Ja tam jestem za redystrybucją dóbr, wskaźnik poziomu życia, poziom chorób,
    długowieczność, śmiertelność niemowląt, poziom zadowolenia itd. w
    Skandynawii
    są jednak wyższe niż w Stanach.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 129. Data: 2011-11-24 12:27:06
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 24 Nov 2011 12:46:37 +0100, "Jasio" <b...@g...pl>
    wrote:

    >Zacytuję klasykę:
    >"To są złe języki, ludzkie pomówienia, Adaś."
    >
    >Może ona nie istnieje, albo jest wręcz bardzo korzystna dla państwa?
    >Trochę wiary. (:

    A dlaczego nie może być jawna. Wszak to IMHO informacja publiczna.

  • 130. Data: 2011-11-24 12:33:15
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 24 Nov 2011 13:13:09 +0100, "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    wrote:

> [...]
    >podatkowe
    >dla firm i bogatych ludzi żeby "stymulować gospodarkę".

    wiesz, dzisiejsza sytuacja zaczęła się gdy Kolumb przybił do wybrzeży
    Ameryki.
    Ale to wcale nie znaczy, że obecnie ustrój jest taki, jak wtedy.
    Za Reagana nie było tego: http://usdebt.kleptocracy.us/
    Nie było "too big to fail". No i Reagan nie udawał, że "tnie" wydatki.

> [...]
    >nieograniczone
    >ilości pieniędzy na kampanie wyborcze polityków, nie można bez sensu

    problem nie jest w kupowaniu polityków, a w tym, ile ci politycy mają
    władzy.
    Konstytucja USA nie pozwalała np. rządowi emitować pieniądza innego
    niż oparty o kruszec, nie przwwidywała także obowiązkowych ubezpieczeń
    ani PIT.

> [...]
    >
    >Ja tam jestem za redystrybucją dóbr, wskaźnik poziomu życia, poziom chorób,
    >długowieczność, śmiertelność niemowląt, poziom zadowolenia itd. w

    a ja jestem za wolnym rynkiem i jak najmniejszą redystrybucją i
    państwem.
    I nie rajcuje mnie bycie "rodzicem A"; wolę być ojcem.

    Zapewne pozostaniemy przy swoich zdaniach. Ja pewnie do końca życia, a
    Ty - jak sądzę - do momentu, gdy podatki osiągną lub przekroczą 100%
    dochodu (to ostatnie zdarza lub zdarzało się w tak podziwianej przez
    Ciebie Szwecji) :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski