  • 131. Data: 2011-11-25 07:44:35
    Temat: Re: Ceny paliw w Polszy
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Nikanor
    Do czego prowadziło słabe państwo, źle opłacani, niekompetentni i
    skorumpowani urzędnicy  - to widać
    w Rosji.

    My za Twoja kase mamy mocne panstwo - widac bylo 11.11 w Wawie i
    fachowych krysztalowo czystych urzednikow - wiem bo mam z nimi do
    czynienia na codzien
    a tu kolejne potwierdzenie:
    6497,Miliony_utopione_w_sluzbie_zdrowia.html

    P.S. jeszcze nie slyszalem zeby raport NIK nie zawieral informacji o
    milionowych przekretach lub urzedniczej niekompetencji
    raport o stanie kolei trzeba bylo az utajnic taki rozowy byl...
    ale spoko w razie czego mozna stworzyc uchwale ze raporty NIK nie moga
    zawierac krytyki i wszyscy bedziemy zyc w szczesliwosci

  • 132. Data: 2011-11-25 11:07:02
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-11-25 08:44, Tytus pisze:

> [...]
    > ale spoko w razie czego mozna stworzyc uchwale ze raporty NIK nie moga
    > zawierac krytyki i wszyscy bedziemy zyc w szczesliwosci

    No i to moje miliony, jaki ja bym pikny motocykl za te miliony kupil,
    gdybym nie placil haraczu. Jak dla mnie skladki zus powinny byc
    dobrowolne, etrdy kazdy by zadecydowal, czy chce i gdzie chce byc
    ubezpieczony. A jak nie bedzie ubezpieczony, to bedzie tyral az do
    smierci - jego sprawa
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 133. Data: 2011-11-25 11:31:15
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 25-11-2011 o 08:44:35 Tytus <v...@o...pl> napisał(a):

    > My za Twoja kase mamy mocne panstwo - widac bylo 11.11 w Wawie i
    > fachowych krysztalowo czystych urzednikow - wiem bo mam z nimi do
    > czynienia na codzien

    Mamy coraz lepszych urzędników. Przynajmniej na poziomie ministerialnym,
    co z widzę tłumacząc od lat rozmowy z nimi. Ryba ponoć psuje się od głowy
    - może też od głowy będzie się naprawiać. A czy Polskie państwo jest
    mocne, to lepiej badać patrząc sobie na skutki kryzysu w Grecji, Irlandii,
    Portugalii czy Hiszpanii niż na wyniki napierdalanek z prewencją.

    6497,Miliony_utopione_w_sluzbie_zdrowia.html
    > jeszcze nie slyszalem zeby raport NIK nie zawieral informacji o
    > milionowych przekretach lub urzedniczej niekompetencji

    I ty wyciągasz z tego taki wniosek, że trzeba ograniczyć środki na
    administrację, tak? Może np. rozpędzić ten NIK i CBA na cztery wiatry? A w
    służbie zdrowia i administracji zasilanych z podatków obciąć pensje? To na
    pewno zniechęci złamasów do korupcji i przyciągnie do pracy tych
    uczciwych. Przykro mi, chłopaki, wy po prostu uparliście się oglądać świat
    przez peryskop pożyczony od Faktu, bez jakiejkolwiek dalszej refleksji.

    Ja już się żegnam z tym wątkiem. Pozdrawiam i idę powarczeć trochę po
    łąkach. Mam nowe kostki na Husqvarnie :)

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350 - na wydaniu]

  • 134. Data: 2011-11-25 11:43:42
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-25 12:31, Nikanor pisze:

    > Mamy coraz lepszych urzędników.

    Pewnie, cyt.: "Bez wątpienia najciekawszą kolekcję pojazdów posiada
    piękna posłanka PO, Małgorzata Adamczak: "

    http://tinyurl.com/caew363

    i nawet ma H-D czopka! ;)

    (Ale oni wszyscy "biedni" i "zadluzeni", szok hehehe).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 135. Data: 2011-11-25 15:56:38
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-25 12:43, marider pisze:
> [...]
    >
    > Pewnie, cyt.: "Bez wątpienia najciekawszą kolekcję pojazdów posiada
    > piękna posłanka PO, Małgorzata Adamczak: "

    jeszcze Sikorski ma MW-650.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 136. Data: 2011-11-25 16:07:31
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Jasio pisze:

    > Stać, ale pewnie ma działalność gosp. i płaci minimalną dozwoloną
    > składkę, bo przecież "nie będzie pasibrzuchom z ZUSu kabzy nabijał". No
    > i potem ma taki kapitał, jaki wpłacił.

    Ja tak robię i nie uważam żebym był pasożytem. Uważam, że:
    -ZUS marnotrawi pieniądze ze składek
    -nieuczciwe jest to, że pieniądze ze składek zbieranych przez cały okres
    "produkcyjny" obywatela przepadają na korzyść ZUS w przypadku śmierci
    ubezpieczonego
    -kwota pobrana w formie emerytury przy uwzględnieniu średniego czasu
    życia i przejścia na emeryturę jest dużo mniejsza od kwoty zebranej w
    formie składek.

    PS: Uważam, że to nie fair by ktoś inny (młodsze pokolenie) miało na
    mnie płacić składki. Zgodnie z powiedzeniem "Jak sobie pościelesz tak
    się wyśpisz" powinienem sam sobie zapewnić środki na starość.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 137. Data: 2011-11-25 17:30:05
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy [OT]
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> napisała rzekomo

    > PS: Uważam, że to nie fair by ktoś inny (młodsze pokolenie) miało na mnie
    > płacić składki. Zgodnie z powiedzeniem "Jak sobie pościelesz tak się
    > wyśpisz" powinienem sam sobie zapewnić środki na starość.

    Więc nie zaprzeczasz temu co napisałem.
    Liczysz na siebie, a nie ZUS i nie stękasz z bólu jak widzisz jaki masz
    zgromadzony kapitał, bo wiesz, że emerytura będzie skądinąd.
    I wszystko OK.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 138. Data: 2011-11-25 18:34:52
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >Liczysz na siebie, a nie ZUS i nie stękasz z bólu jak widzisz jaki masz
    >zgromadzony kapitał, bo wiesz, że emerytura będzie skądinąd.
    >I wszystko OK.

    No wiesz, na zus to ja nigdy nie liczylem ale wolalbym osobiscie, zeby
    mi nie zabieral moich pieniedzy na utrzymanie siebie i szwagrow z
    drugiego czy tam trzeciego filaru. Ani na utrzymanie kolesiow z
    enefzetu. Wtedy jak raz stac by mnie bylo na normalne ubezpieczenia.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10