  • 11. Data: 2009-04-16 05:45:42
    Temat: Re: co play daje za przeniesienie
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Bolek napisał(a):

    > Regulamin jednak nie określa jasno czy te 20zł przechodzi czy też nie.

    Dokładnie, pytałem już o to na grupie.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 12. Data: 2009-04-16 05:47:34
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Maciek napisał(a):

    > A który op ma problem z uwolnieniem?

    Mobilking. Z tym, że jak do nich dzwonię, to oczywiście wszystko
    OK, wredny Play nie chce przenieść. Jak dzwonię do Play, to wredny Mobilking
    blokuje. Ręce opadają, w końcu zobowiązali się (Play), że wszystko
    załatwią za mnie i mają na to pełnomocnictwo...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 13. Data: 2009-04-16 07:54:28
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com> napisał
    w wiadomości news:gs6gpm$cpq$3@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > blokuje. Ręce opadają, w końcu zobowiązali się (Play), że wszystko
    > załatwią za mnie i mają na to pełnomocnictwo...

    Jesteś w gorącej wodzie kąpany, wyjaśnij w czym problem.
    Generalnie każdy operator rzuca kłody pod nogi,
    żebyś miał trudności z przeniesieniem i machnął na to ręką.
    Ja miałem problemy z zarejestrowałem, wnioski o rejestrację
    numeru u starego operatora były odrzucane bez podania przyczyny,
    dopiero za czwartym razem się udało.
    Osobom, które mają podobne problemy, polecam forum Telekceważeni,
    gdzie wypowiadają się eksperci z UKE.

    Bolek

  • 14. Data: 2009-04-16 08:04:27
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Bolek napisał(a):

    > Jesteś w gorącej wodzie kąpany, wyjaśnij w czym problem.

    Ja niespotykanie spokojny człowiek jestem ;-)

    I poniekąd akurat ten numer będę miał w dupie, o ile Play raczy mi i żonie
    przenieść numery z Carrefour Mova, dlatego nie awanturuję się wcale :-)

    Numer jest zarejestrowany, dane zgadzają się z dowodem osobistym i z wnioskiem
    złożonym u Playa. Stosowna kasa na koncie jest. I tyle. Brak zdjęcia
    cołaski z konta, brak sms o przejściu, brak czegokolwiek.

    Wizyta w Germanosie, złożenie wniosku- OK.
    Czas mija, brak efektu, wizyta w Germanosie, panienka z okienka sprawdza
    sobie w "systemie", wszystko OK, powinno być dobrze. Nie jest.
    Następna wizyta w Germanosie, panienka dzwoni do Mobilkinga, "lada chwila"
    mają pobrać cołaskę. Tydzień mija- nie pobierają. Dzwonię do Germanosa,
    "Mobilking robi trudności, niech Pan się u nich upomina". Dzwonię do
    MK, "żadnych trudności nie robimy, numer gotowy do przeniesienia".
    Mail do BOK Play- na razie cisza.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 15. Data: 2009-04-16 08:31:15
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com> napisał
    w wiadomości news:gs6oqc$he3$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > "Mobilking robi trudności, niech Pan się u nich upomina". Dzwonię do
    > MK, "żadnych trudności nie robimy, numer gotowy do przeniesienia".

    Cołaską to się akurat nie przejmuj, bo mi nie ściągnęli kasy z konta w ogóle
    i mogłem z niej korzystać tak długo jak była aktywna stara karta.
    Z tego co pamiętam stary operator ma 2 dni na pisemne ustosunkowanie się
    do wniosku o przeniesienie, więc Play poinformuje Cię jaka jest odpowiedź.
    Jeśli dwukrotnie poprawnie wypełniony wniosek nie przyniesie rezultatu
    i MK nie zasłania się brakiem możliwości technicznych to smaruj pismo
    do u...@u...gov.pl (musi to być skarga), załącz skany pism.
    Podobno o dziwo to bardzo pomaga.

    Bolek