  • Data: 2010-10-15 10:02:44
    Temat: co to jest smar armatni?
    Od: Adampio <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytam Szanownych Kolegow bo na moim komputrze Wujek Gugiel sie leni :-(
    Oczywiście wiem _do_czego_ jest smar armatni i _po_co_ się go stosuje
    ale nie mogę wyguglać co to chemicznie jest.
    W jednym miejscu znalazłem sugestie, z której może wynikać że to to samo
    co wazelina techniczna.

    Oczywiście nie mam do zakonserwowani żadnego działa tylko szukam czegoś
    skuteczniejszego do profili zamkniętych od Fluidolu. Chodzi mi o coś co
    będzie stale mokre, może sobie smierdzieć, a nawet wyciekać podczas
    upałów. Ważne żeby nie dopuszczało do dalszego działania rudej.
    Obserwowany przeze mnie Fluidol dosc szybko wysycha, a potem to nawet
    pęka jak go jest za grubo :-(

    Na ruskim forum UAZ-a "poswietowano" mi mieszankę smaru armatniego,
    oleju przekładniowego i benzyny co do mnie znacznie bardzie przemawia od
    wosku z rozpuszczalnikiem.

    Czyli wracajac do adremu: co to jest rzeczony smar armatni i gdzie się
    go _kupuje_?

    PZDR

    P.